0 głosów

Dublowanie klientów po integracji z Baselinkerem błąd Duplikat

System dubluje mi klientów. Najpierw tworzy (dodaje) osobę fizyczną, następnie tego samego klienta dubluje tworząc go jako działalności gospodarczą. Nadmieniam, że dla osób fizycznych wystawiane są z automatu faktury. Fakturowania jest zintegrowana z Baselinkerem.

anonim 2021-09-08 06:07
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę opisać krok po kroku mechanizm związany z integracją, których dodaje tych samych Klientów o różnym statusie. Czy dzieje się to przy tworzeniu jednego zamówienia? Proszę o opis sytuacji.
Pozdrawiam,
Piotr

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
proszę opisać krok po kroku mechanizm związany z integracją, których dodaje tych samych Klientów o różnym statusie. Czy dzieje się to przy tworzeniu jednego zamówienia? Proszę o opis sytuacji.
Pozdrawiam,
Piotr

2021-09-09 10:12


Avatar sugester medium
Maciek
Cześć
Mamy w sklepie zautomatyzowany proces wystawiania faktur za sprzedaż.
Integracja: Shopify > Baselinker > Fakturownia
W formularzu zamówienia pola: Firma i NIP są opcjonalne.
W Baselinkerze utworzona jest automatyczna akcja: która po przeniesieniu zamówienia do statusu "zrealizowane" wystawia fakturę i wysyła do klienta. Wysyłana jest faktura z Fakturowni, nie ta z BaseLinkera.

W Fakturowni jeden klient występuje 2 raz: jako klient indywidualny z kompletem informacji teleadresowych oraz jako Firma, gdzie zawiera imię, nazwisko i adres.

W ustawieniach Fakturowni jest: Oddzielna baza klientów dla przychodów i wydatków: zaznaczone
Nie wiem jednak, czy to ustawienie za to odpowiada.

2021-09-13 16:06


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry, w takim razie poproszę o przesłanie zapytania API z Baselinkera z kontretnym zamówieniem, na podstawie którego została stworzona faktura w Fakturowni oraz zdublował się Klient.
Dodatkowo proszę o podanie numeru faktury w Fakturowni i nazwy Klienta.
Niezbędny też będzie dostęp do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam,
Piotr

2021-09-15 13:12


Avatar sugester medium
Krzysztof Pilich
Witam,
system tworzy dla tego samego klienta, który zamawia w sklepie opartym o woocomeerce nowe konto w Fakturowni. Tzn.: każde nowe zamówienie równa się utworzenie nowego konta.

Pozdrawiam,
Krzysztof Pilich

2024-05-16 09:05


sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry, 

proszę o doprecyzowanie, czy ma Pan na myśli, że po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym, w Fakturowni tworzony jest nowy Klient w Bazie Klientów?

Proszę o wskazanie numeru ID Konta oraz udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji.

Pozdrawiam
Sandra

2024-05-16 16:00


Avatar sugester medium
anonim
Dr rath polska fakturownia pl program do fakturowania%20%281%29

Dzień dobry Pani Sandro,

 

otóż chodzi o to, że w momencie, kiedy klient loguje się na swoje konto w moim sklepie Woocommerce i składa kolejne zamówienie to po zmienieniu w Woocommerce statusu zamówienia na zrealizowane w Fakturownii generuje się dokument, ale system tworzy również nowe konto klienta. Czyli mamy sytuację taką, że z każdym nowo złożonym zamówieniem Fakturownia tworzy  w bazie klientów kolejne konto tego samego klienta. Przykładowe zrzuty ekranu w załączniku.

 

Numer ID konta: 1638842

 

Udzieliłem również czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej.

 

Pozdrawiam,

Krzysztof Pilich

 

 

 

From: Helpdesk | Fakturownia.pl <helpdesk@fakturownia.pl>
Sent: 16 May 2024 16:00
To: krzysztof.pilich@drrath.pl
Subject: Dzień dobry, 

 

Dzień dobry, 

proszę o doprecyzowanie, czy ma Pan na myśli, że po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym, w Fakturowni tworzony jest nowy Klient w Bazie Klientów?

Proszę o wskazanie numeru ID Konta oraz udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji.

Pozdrawiam
Sandra


Link do posta: Dublowanie klientów po integracji z Baselinkerem

Dodał: sandrag --
powered by Sugester.pl


daniels
daniels
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
podany przez Państwa ID konta: 1638842, nie korzysta z naszej integracji z WooCommerce, więc można założyć, że jest to zewnętrzna integracja/ wtyczka stworzona na podstawie naszej otwartej dokumentacji API.

W związku z tym pytania w tej sprawie, proszę kierować bezpośrednio do jej twórców, ponieważ to oni wiedzą jakie dane przesyłają za pomocą swojej integracji oraz jakie funkcjonalności mają w niej zaimplementowane.

2024-05-24 15:41


Dodaj komentarz