System dubluje mi klientów. Najpierw tworzy (dodaje) osobę fizyczną, następnie tego samego klienta dubluje tworząc go jako działalności gospodarczą. Nadmieniam, że dla osób fizycznych wystawiane są z automatu faktury. Fakturowania jest zintegrowana z Baselinkerem.
Dublowanie klientów po integracji z Baselinkerem błąd Nowe
anonim
2021-09-08 06:07
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
proszę opisać krok po kroku mechanizm związany z integracją, których dodaje tych samych Klientów o różnym statusie. Czy dzieje się to przy tworzeniu jednego zamówienia? Proszę o opis sytuacji.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
proszę opisać krok po kroku mechanizm związany z integracją, których dodaje tych samych Klientów o różnym statusie. Czy dzieje się to przy tworzeniu jednego zamówienia? Proszę o opis sytuacji.
Pozdrawiam,
Piotr
2021-09-09 10:12
Maciek
Mamy w sklepie zautomatyzowany proces wystawiania faktur za sprzedaż.
Integracja: Shopify > Baselinker > Fakturownia
W formularzu zamówienia pola: Firma i NIP są opcjonalne.
W Baselinkerze utworzona jest automatyczna akcja: która po przeniesieniu zamówienia do statusu "zrealizowane" wystawia fakturę i wysyła do klienta. Wysyłana jest faktura z Fakturowni, nie ta z BaseLinkera.
W Fakturowni jeden klient występuje 2 raz: jako klient indywidualny z kompletem informacji teleadresowych oraz jako Firma, gdzie zawiera imię, nazwisko i adres.
W ustawieniach Fakturowni jest: Oddzielna baza klientów dla przychodów i wydatków: zaznaczone
Nie wiem jednak, czy to ustawienie za to odpowiada.
2021-09-13 16:06
piotr.wajs
Dodatkowo proszę o podanie numeru faktury w Fakturowni i nazwy Klienta.
Niezbędny też będzie dostęp do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam,
Piotr
2021-09-15 13:12