Brakuje ceny po rabacie dla poszczególnych produktów.
Ponadto w podsumowaniu jest niezłe zamieszanie po udzieleniu rabatów ponieważ nie jest opisane czego dotyczą kwoty:
Suma netto -nie wiadomo przed czy po rabatem?
Suma vat -to samo
Suma rabatu -jest OK, ale netto czy brutto?
Suma brutto -przed czy po rabacie?
Suma po rabacie -ale netto czy brutto?
Straszne zamieszanie, a tak naprawdę obu kontrahentów interesują tylko kwoty które mają zapłacić -czyli te PO RABACIE. No i vat też liczony od kwoty po rabacie (a tu nie wiadomo czemu jest naliczony od kwoty z przed rabatu czyli nie prawidłowo).
Oczywiście na wydruku jest już wszystko OK, ale te błędy bardzo utrudniają liczenie.
Cena po rabacie -kontrahentów interesują tylko kwoty które mają zapłacić -czyli te PO RABACIE, a w podsumowaniu mamy kwoty rabatu i vat też obliczony od niewłaściwej kwoty. błąd Nowe
anonim
2021-06-25 16:26
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
zgadza się podczas edycji, a następnie podczas zapisu dokumentu w systemie z uwzględnionym rabatem mamy nieco inne rubryki na dokumencie.
W pozycjach faktury wskazujemy cenę regularną, rabat i cenę po rabacie. Wartość netto i brutto obliczamy już od ceny po rabacie.
W podsumowaniu faktury zaś system wskazuje obliczone wartości po użyciu rabatu.
Rozumiem, że taki zapis faktur jest dla Pana odpowiedni?
Pozdrawiam,
Piotr
Kto głosował:
+ 1
anonim
Komentarze
konrad
2021-06-25 16:28
piotr.wajs
zgadza się podczas edycji, a następnie podczas zapisu dokumentu w systemie z uwzględnionym rabatem mamy nieco inne rubryki na dokumencie.
W pozycjach faktury wskazujemy cenę regularną, rabat i cenę po rabacie. Wartość netto i brutto obliczamy już od ceny po rabacie.
W podsumowaniu faktury zaś system wskazuje obliczone wartości po użyciu rabatu.
Rozumiem, że taki zapis faktur jest dla Pana odpowiedni?
Pozdrawiam,
Piotr
2021-06-28 13:43