Pobieram przez API fakturę do której wystawiłem fakturę korygującą - celem wykonania kolejnej korekty.
Gdzie znajduje się informacja o istniejącej już korekcie?
W przypadku dodawania kolejnej korekty z poziomu fakturownia.pl - wszystko jest ok, łącznie z poprawną kwotą początkową która uwzględnia już istniejącą korektę, ale w API tego nie zauważyłem.
informacja o korekcie pytanie Duplikat
anonim
2020-12-10 10:46
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuje za przesłanie wiadomości. Państwa pytanie przekazałem jako zadanie do działu programistów w celu konsultacji.
Gdy tylko otrzymam odpowiedź niezwłocznie Państwa powiadomię.
Komentarze
jarek
dziękuje za przesłanie wiadomości. Państwa pytanie przekazałem jako zadanie do działu programistów w celu konsultacji.
Gdy tylko otrzymam odpowiedź niezwłocznie Państwa powiadomię.
2020-12-10 13:00
jarek
przesyłam odpowiedź z działu programistów :
W przypadku dodania kolejnej korekty przez API, należy wskazać tę samą fakturą jako fakturę korygowaną. W pozycjach należy pamiętać, aby dane correction_before odzwierciedlały stan po poprzedniej korekcie.
w przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2020-12-11 09:47
Paweł
Może trzeba dodać pole z listą id faktur korygujących?
2020-12-11 09:58
jarek
2020-12-11 11:18
jarek
Na fakturze bazowej nie ma takiej informacji. Na widoku faktury taka informacja jest prezentowana dynamicznie. W odpowiedzi na zapytanie API przesyłane są jedynie dane zapisane w bazie danych.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji
2020-12-11 14:34