Gdy już wydarzy się Państwu awaria i system nie działa, miło byłoby gdyby był jakikolwiek kontakt z Państwa firmą. A takiego nie ma - telefon non stop zajęty, brak odpowiedzi na maile, nic. A system nie działa...
brak kontaktu w przypadku awarii sugestia Rozwiązane
Odpowiedź główna
Witam serdecznie,
faktycznie, mieliśmy dziś rano problemy z serwisem, lecz zostały one już naprawione i system wrócił do normy. Przypominam, że godziny kontaktu telefonicznego z naszym serwisem to 9.00-18.00
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com
Komentarze
piotr.wajs
Witam serdecznie,
faktycznie, mieliśmy dziś rano problemy z serwisem, lecz zostały one już naprawione i system wrócił do normy. Przypominam, że godziny kontaktu telefonicznego z naszym serwisem to 9.00-18.00
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
2014-10-16 09:39