0 głosów

brak kontaktu w przypadku awarii sugestia Rozwiązane

Gdy już wydarzy się Państwu awaria i system nie działa, miło byłoby gdyby był jakikolwiek kontakt z Państwa firmą. A takiego nie ma - telefon non stop zajęty, brak odpowiedzi na maile, nic. A system nie działa...

ukr219042 2014-10-16 08:20
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,

faktycznie, mieliśmy dziś rano problemy z serwisem, lecz zostały one już naprawione i system wrócił do normy. Przypominam, że godziny kontaktu telefonicznego z naszym serwisem to 9.00-18.00

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.




Pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk

--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)  

Witam serdecznie,

faktycznie, mieliśmy dziś rano problemy z serwisem, lecz zostały one już naprawione i system wrócił do normy. Przypominam, że godziny kontaktu telefonicznego z naszym serwisem to 9.00-18.00

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.




Pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
 

2014-10-16 09:39


Dodaj komentarz