Cześć. Nasza witryna przestała otrzymywać od Ciebie żądania dotyczące webhooków: tworzenie i aktualizowanie faktury. Twój serwis ostatnio przesłał nam dane do faktury 12 października o 8 rano. W jaki sposób możemy otrzymać potwierdzenie zapłaty za faktury w naszym sklepie internetowym?
Webhooks błąd Nowe
							anonim
							2020-10-27 16:44 
							
						
 
						
							Odpowiedź główna
								
									Dzień dobry,
czy na Państwa serwer nie były wysyłane żadne żądania API, czy otrzymywali Państwo jakieś błędy?
Czy próbowali Państwo ponownie skonfigurować Webhooki w Ustawienia -> ustawienia konta -> Integracja?
Pozdrawiam,
Kacper Seta
								
	   						Kto głosował:
	   										
	   									  		+ 1
	   											anonim
	   										
				
 
	   		 
	
                  
                  
	  				














Komentarze
Kacper_Seta
czy na Państwa serwer nie były wysyłane żadne żądania API, czy otrzymywali Państwo jakieś błędy?
Czy próbowali Państwo ponownie skonfigurować Webhooki w Ustawienia -> ustawienia konta -> Integracja?
Pozdrawiam,
Kacper Seta
2020-10-28 10:42