Dzień dobry
Czy mogę ustawić treść wiadomości wysyłanej mailowo wraz z dokumentem faktury VAT w zależności czy jest on opłacony czy nie?
Treść wiadomości pytanie Nowe
anonim
2020-09-24 10:13
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Treść wiadomości przesyłanej wiadomości można określić w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie mailem dla przesłanej faktury i osobno dla nieopłaconej faktury.
Przesyłam artykuł:
https://pomoc.fakturownia.pl/142896-Wlasne-tresci-w-e-mailach-wysylanych-do-Klientow
Pozdrawiam,
Łukasz
Komentarze
lukaszs
Treść wiadomości przesyłanej wiadomości można określić w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie mailem dla przesłanej faktury i osobno dla nieopłaconej faktury.
Przesyłam artykuł:
https://pomoc.fakturownia.pl/142896-Wlasne-tresci-w-e-mailach-wysylanych-do-Klientow
Pozdrawiam,
Łukasz
2020-09-24 10:20