0 głosów

Ponowna wysyłka zamówienia sugestia Rozwiązane

Ponowna wysyłka zamówienia (czy trzeba wystawić korektę). Jeśli obciążamy klienta za ponowną wysyłkę zamówienia to czy mamy wystawić korektę? Czy możemy uwzględnić to jako koszt?

anonim 2020-09-11 15:10
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jako obsługujący systemu mogę wskazać Panu mechanizm wystawiania korekty: https://pomoc.fakturownia.pl/126747-Jak-utworzyc-korekte-do-faktury, lub dodawania faktury kosztowej w systemie. Nie odpowiem jednak Panu na pytanie jak mamy rozliczyć tego typu transakcję, żeby była zgodna z wymogami księgowym gdyż nie mam takich kompetencji.
Pozdrawiam,
Piotr

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
jako obsługujący systemu mogę wskazać Panu mechanizm wystawiania korekty: https://pomoc.fakturownia.pl/126747-Jak-utworzyc-korekte-do-faktury, lub dodawania faktury kosztowej w systemie. Nie odpowiem jednak Panu na pytanie jak mamy rozliczyć tego typu transakcję, żeby była zgodna z wymogami księgowym gdyż nie mam takich kompetencji.
Pozdrawiam,
Piotr

2020-09-11 16:51


Dodaj komentarz