nie działa mi program start za który zapłciłam
nie diała program start sugestia Rozwiązane
anonim
2014-06-04 20:25
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
do Pani adresu e-mail przypisane są dwa konto. Jedno opłacone i ważne przez rok a drugie konto bezpłatne w tym miesiącu już zablokowane bo 3 faktury zostały już wystawione.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com
Komentarze
piotr.wajs
do Pani adresu e-mail przypisane są dwa konto. Jedno opłacone i ważne przez rok a drugie konto bezpłatne w tym miesiącu już zablokowane bo 3 faktury zostały już wystawione.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com
2014-06-05 08:59