witam,
czy jest możliwość zbiorowego usuwania towarów??
importowałem dla bazę produktów, ale niestety stawka VAT nie została zaimportowana, nie chcę całej bazy towarów, ręcznie, pozycja po pozycji zmieniać stawkę VAT. Chcę usunąć wszystkie towary i importować od nowa.
zbiorowe kasowanie towarów pytanie Rozwiązane
anonim
2014-05-10 18:36
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Wskazany przez Pana problem został przekazany do specjalisty. Postaramy się rozwiązać go jak najszybciej. Będzie Pan poinformowany o postępach w tej sprawie.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com
Komentarze
piotr.wajs
Wskazany przez Pana problem został przekazany do specjalisty. Postaramy się rozwiązać go jak najszybciej. Będzie Pan poinformowany o postępach w tej sprawie.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com
2014-05-13 14:32
piotr.wajs
faktycznie po zweryfikowaniu sytuacji, stwierdzam że produkty wpisane w wyszukiwarce nie wyświetlały się. Dzieje się tak dlatego, że produkty nie były przypisane do kategorii. Proszę przypisać odpowiednie kategorie i powinno być dobrze.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com
2014-05-21 15:52
piotr.wajs
Witam serdecznie,
dodaliśmy możliwość masowego usuwania produktów (maksymalnie tyle ile wyświetla się na stronie) , u góry nad produktami znajduje się check box pozwalający zaznaczyć produkty masowo.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Piotr Wajszczuk
--
Piotr Wajszczuk
e-mail: piotr.wajszczuk@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com
2015-01-17 12:20