Witam,
Klient zarówno fizyczny jak i korporacyjny dokonuje zakupu i otrzymuje towar. Po zakupie na jego adres e-mail przychodzi faktura.
Następnie klient dokonuje zwrotu towaru.
- czy istnieje taka możliwość aby można było wysyłać korektę na adres e-mail z opcją do odhaczenia przez klienta, że tę korektę odebrał i potwierdza jej odczytanie.
Rozwiązałoby to wysyłanie korekt tradycyjną pocztą.
Jest to ważne do rozliczenia vat-u.
Korekta faktury wysyłana e-mailem i jej potwierdzenie jako odbiór przez klienta sugestia Nowe
anonim
2019-12-01 21:01
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
W systemie jedyną formą weryfikacji jest wejście w podgląd dokumentu i na dole strony w Aktywnościach związanych z dokumentem weryfikacja statusu. Dostarczono oznacza, że serwer pocztowy kontrahenta otrzymał wiadomość. Funkcja, o której Pańśtwo piszą nie jest dostępna.
Przesyłam artykuł:
https://pomoc.fakturownia.pl/973643-Jak-sprawdzic-czy-faktura-zostala-dostarczona-na-poczte-kontrahenta
Pozdrawiam,
Łukasz
Komentarze
lukaszs
W systemie jedyną formą weryfikacji jest wejście w podgląd dokumentu i na dole strony w Aktywnościach związanych z dokumentem weryfikacja statusu. Dostarczono oznacza, że serwer pocztowy kontrahenta otrzymał wiadomość. Funkcja, o której Pańśtwo piszą nie jest dostępna.
Przesyłam artykuł:
https://pomoc.fakturownia.pl/973643-Jak-sprawdzic-czy-faktura-zostala-dostarczona-na-poczte-kontrahenta
Pozdrawiam,
Łukasz
2019-12-02 11:13