Wysłanie potwierdzenia o przyjęciu wpłaty jest obecnie nie tyle praktyczną potrzebą, co pretekstem do ponownego zaproszenia do współpracy, wraz z ofertą lub np. przyznanym nowym rabatem na dalsze zakupy.
Oczekiwane działanie:
1. Tworzę szablon wiadomości "podziękowanie za zapłątę".
2. W konfiguracji app. wybieram opcję:
A. wysyłaj podziękowana zapłaty automatycznie po zmianie statusy na opłacony. > dla wszystkich grup klientów.
B. Pytaj za każdym razem czy wysłać podziękowanie. > Tylko dla grupy klientów xxxx.
C. nie wysyłaj > Tylko dla grupy klientów xxxx.
3. W widoku listy faktur, zaznaczam faktury opłacone i wybieram opcję zmień status na opłacone.
4. Automatycznie zostanie rozesłana korespondencja z podziekowaniem wg ustawień.
P.S.
Trzeba chyba też wprowadzić:
1. Grupy klientów, aby móc odpowiednio zarządzać wysyłaniem.
2. Grupy produktów, aby móc budować cenniki.
3. Grupy cenników, aby móc budować rózne cenniki dla róznych grup klientów.
3. Możliwość wysyłania grupowych powiadomień do wybranych grup klientów np. o nowych zmianach w cenikach.
Pozostawiam pod ocenę.
Wysyłanie e-mailem: podziękowanie za dokonanie wpłaty. sugestia Rozwiązane
anonim
2014-03-12 11:24
Odpowiedź główna
dziękuję za sugestię. obszaru klientów planujemy znacząco rozbudować i sądzę, że te elementy zostaną wdrożone.
Komentarze
lukaszk
2014-03-13 16:06