0 głosów

Import danych pytanie Rozwiązane

Proszę o pomoc w anulowaniu importu danych. Dokonałem importu produktów ale dane zostały zapisane w magazynie głównym a nie w magazynie serwisu. Proszę o wskazówki jak cofnąć import

anonim 2014-03-11 21:06
Odpowiedź główna

W jakim sensie produkty nie zostały zapisane w magazynie ? ponieważ widzę w zakładce import, że dane dotyczące produktów zassały sie do systemu. Więcej nie mam podglądu pod Państwa konto dlatego proszę o ew. udzielenie dostępu dla pomocy technicznej. Jak to zrobić opisaliśmy tutaj: http://pomoc.fakturownia.pl/148038-Udzielanie-dostepu-pomocy-technicznej-

Komentarze

lukaszk
lukaszk
W jakim sensie produkty nie zostały zapisane w magazynie ? ponieważ widzę w zakładce import, że dane dotyczące produktów zassały sie do systemu. Więcej nie mam podglądu pod Państwa konto dlatego proszę o ew. udzielenie dostępu dla pomocy technicznej. Jak to zrobić opisaliśmy tutaj: http://pomoc.fakturownia.pl/148038-Udzielanie-dostepu-pomocy-technicznej-

2014-03-13 12:51


Dodaj komentarz