Witam,
od momentu komunikatu ze za 20dni kończy mi się abonament mam problemy z zalogowaniem się na portal fakturowni. Czym jest to spowodowane?
Komputer po za tym działa idealnie.
problemy z zalogowanie błąd Rozwiązane
Odpowiedź główna
Dziękujemy za wiadomość, jednak informacja o zbliżającym się końcu okresu opłaconego nie powinna mieć żadnego wpływu na logowanie do systemu. Nie powinno być problemu z logowaniem i dostępem do programu. Testujemy i monitorujemy system na bieżąco. Proszę ewentualnie odświeżyć stronę lub wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki/ skorzystać z innej przeglądarki. Można również spróbować zalogować się przez angielską wersję strony Fakturownia - https://app.invoiceocean.com/login . Jeżeli powyższe podpowiedzi nie dadzą rezultatu - poproszę o kontakt - jesteśmy do dyspozycji.
Komentarze
michal
2014-03-04 10:50