Czy są jakieś poważne usterki uniemożliwiające logowanie w dniu dzisiejszym? Próbowałem kilkakrotnie. Nie mogę wystawić faktur.
Pozdrawiam
Paweł Grodzicki
nie można się zalogować pytanie Rozwiązane
anonim
2014-03-04 07:21
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
sprawdzamy w czym może być problem, jednak do tego czasu można zalogować się do systemu przechodząc przez angielską wersję naszej strony - http://invoiceocean.com/ klikając na LOGIN > https://app.invoiceocean.com/login
Po zalogowaniu przechodzi się już do swojego systemu na fakturownia.pl
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
Komentarze
lukaszk
sprawdzamy w czym może być problem, jednak do tego czasu można zalogować się do systemu przechodząc przez angielską wersję naszej strony - http://invoiceocean.com/ klikając na LOGIN > https://app.invoiceocean.com/login
Po zalogowaniu przechodzi się już do swojego systemu na fakturownia.pl
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.
2014-03-04 09:19