Problem powstaje w momencie gdy użytkownik posiada dwa lub więcej sklepów online, które by chciał powiązać z różnymi działami/firmami w obrębie jednego konta fakturowni.
Posiadam dwa sklepy, tak więc przy imporcie zakupów/faktur ze sklepu do fakturowni nie mogę sprecyzować, który sklep ma mieć, który odział firmy.
Skutkuje to tym że nie mogę automatycznie wysyłać faktur. Faktury wymagają korekcji wyboru działu/firmy, z której są wystawiane.
Integracja fakturowni z wieloma sklepami e-commerce sugestia Rozwiązane
anonim
2016-07-02 12:10
Odpowiedź główna
Witam serdecznie,
Przy imporcie FV do fakturowni, aby móc podzielić je na działy należy dodać kolumnę "Department" i spisać tam nr prefix danego działu, tutaj jest link jak to się robi np między kontami w fakturowni http://pomoc.fakturownia.pl/2233231-Import-faktur-pomiedzy-oddzielnymi-kontami-w-Fakturowni-plik-XLS-
Może się okaże pomocne.
Życzę wspaniałego dnia.
Głosów 7:
+ 7
anonim
Komentarze
agata
Przy imporcie FV do fakturowni, aby móc podzielić je na działy należy dodać kolumnę "Department" i spisać tam nr prefix danego działu, tutaj jest link jak to się robi np między kontami w fakturowni http://pomoc.fakturownia.pl/2233231-Import-faktur-pomiedzy-oddzielnymi-kontami-w-Fakturowni-plik-XLS-
Może się okaże pomocne.
Życzę wspaniałego dnia.
2016-07-04 12:59
kstrauss
Nie rozwiązuje to niestety problemu. W tym zgłoszeniu opisałem sytuacje gdy użytkownik korzysta z modułów fakturowni (w moim przypadku jest to prestashop).
Moduł fakturowni samodzielnie po zaakceptowaniu wpłaty na sklepie tworzy fakturę.
Posiadając dwa sklepu nie mogę wybrać, który z nich powinien tworzyć fakturę pod którą firmą. Oba sklepu tworzą fakturę na firmę/dział główny.
Tak więc w przypadku drugiego sklepu jestem zmuszony wyłączyć automatycznie wysyłanie mail. Przy każdym zakupie muszę otwierać fakturowanie i zmieniać dział/firmę, do której jest przypisana faktura. Ostatecznie ręcznie wysyłam maila do klienta.
2016-07-05 08:23