Witam,
w mojej ocenie bramka SMS została ustawiona poprawni. SMS testowy wysyła się pomyślnie. Jednak SMSy do klientów już nie. Z czego to może wynikać?
SMSy do klientów błąd Rozwiązane
anonim
2018-11-30 14:58
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Aby udzielić dostępu do konta dla pomocy technicznej należy zalogować się do swojego konta na fakturownia.pl, następnie przejść do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Udziel czasowego dostępu dla pomocy technicznej (przycisk znajduje się na samym dole pierwszej zakładki - "Twoje konto"). Po kliknięciu należy wprowadzić okres, do kiedy taki dostęp ma trwać oraz kliknąć Zapisz.
Proszę również o wskazanie przykładu wiadomości, która nie została wysłana.
Pozdrawiam
Anna Chmielińska
--
Anna Chmielińska Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 599 4019 anna@fakturownia.pl |
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
Komentarze
annac
Aby udzielić dostępu do konta dla pomocy technicznej należy zalogować się do swojego konta na fakturownia.pl, następnie przejść do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Udziel czasowego dostępu dla pomocy technicznej (przycisk znajduje się na samym dole pierwszej zakładki - "Twoje konto"). Po kliknięciu należy wprowadzić okres, do kiedy taki dostęp ma trwać oraz kliknąć Zapisz.
Proszę również o wskazanie przykładu wiadomości, która nie została wysłana.
Pozdrawiam
Anna Chmielińska
--
Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 599 4019 anna@fakturownia.pl
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
2018-11-30 15:00