Witam
1.proszę o wyjaśnienie w jaki sposób umieścić napis "anulowana", na fakturze rzeczywiście anulowanej. W chwili obecnej po anulowaniu faktury wysyłam do klienta fakturę bez takiej adnotacji. Program również dodaje wartość tej faktury do dochodu
2. Wystawiając korektę do faktury nie ma informacji jaki dokument jest korygowany. Czy można by to zmienić ?
faktura anulowana błąd Rozwiązane
anonim
2016-04-22 18:06
Odpowiedź główna
Witam, odpowiadając na pytania:
1) w chwili obecnej procedura anulowania faktury widoczna jest w systemie, na druku faktur nie jest uwzględnione czy jest ona anulowana. Doraźnie proponuje, żeby napisać taką notację z podaniem przyczyny anulowania dokumentu. W niedługim czasie powinniśmy wprowadzić usprawnienie, które będzie zostawiało notację na dokumencie w formacie pdf, albo wydruku.
Program nie dolicza, takiej faktury do dochodu, jeżeli dysponuje Pani takim przykładem proszę o jego wskazanie.
2) Ta sytuacja została zbadana i jest już ona naprawiana.
Komentarze
piotr.wajs
1) w chwili obecnej procedura anulowania faktury widoczna jest w systemie, na druku faktur nie jest uwzględnione czy jest ona anulowana. Doraźnie proponuje, żeby napisać taką notację z podaniem przyczyny anulowania dokumentu. W niedługim czasie powinniśmy wprowadzić usprawnienie, które będzie zostawiało notację na dokumencie w formacie pdf, albo wydruku.
Program nie dolicza, takiej faktury do dochodu, jeżeli dysponuje Pani takim przykładem proszę o jego wskazanie.
2) Ta sytuacja została zbadana i jest już ona naprawiana.
2016-04-25 15:23