Szanowni Państwo,
na moim koncie pojawił się komunikat, że wersja startowa wygasła. Tymczasem w dn. 23.07.2013r opłaciłemkorzystanie z konta (f-ra 13/07/23/5 na kwotę 59+VAT). Proszę o wyjaśnienie.
konto pytanie Rozwiązane
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Ma Pan zarejestrowane 2 konta na fakturowni - pewnie jedno z nich zostało pomyłkowo założone.
Prawidłowe i to opłacone to konto znajdujące sie pod linkiem: https://biuro288.fakturownia.pl/
W razie pytań, jestem do dyspozycji.
pozdrawiam,
Łukasz Korulczyk
--
Łukasz Korulczyk
e-mail: helpdesk@sugester.pl
tel: +48 22 250 15 80
www.sugester.pl
Komentarze
lukaszk
Ma Pan zarejestrowane 2 konta na fakturowni - pewnie jedno z nich zostało pomyłkowo założone.
Prawidłowe i to opłacone to konto znajdujące sie pod linkiem: https://biuro288.fakturownia.pl/
W razie pytań, jestem do dyspozycji.
pozdrawiam,
Łukasz Korulczyk
--
Łukasz Korulczyk
e-mail: helpdesk@sugester.pl
tel: +48 22 250 15 80
www.sugester.pl
2013-09-04 16:47