Dzień dobry.
Mam kilka profili firmy na jednym numerze nip - mnogość wynika z różnych kont bankowych.
Wystawiając faktury w paździenirku zmieniłem kilku klientom profil z jakiego wystawiam faktury,
Dlaczego fakturownia nie wyszukuje mi tych nowych faktur?
wyszukiwanie faktur błąd Nowe
anonim
2025-10-09 09:52
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
proszę o doprecyzowanie, co dokładnie mają Państwo na myśli mówiąc, że Fakturownia nie wyszukuje nowych faktur? W którym miejscu próbują Państwo wyszukać dokumenty i za pomocą jakiego parametru?
Proszę o wskazanie przykładowego numeru dokumentu oraz ID konta (Ustawienia > Ustawienia konta - ID znajduje się w prawym górnym rogu), a także proszę udzielić czasowego dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
Pozdrawiam
Sandra
Komentarze
sandrag
proszę o doprecyzowanie, co dokładnie mają Państwo na myśli mówiąc, że Fakturownia nie wyszukuje nowych faktur? W którym miejscu próbują Państwo wyszukać dokumenty i za pomocą jakiego parametru?
Proszę o wskazanie przykładowego numeru dokumentu oraz ID konta (Ustawienia > Ustawienia konta - ID znajduje się w prawym górnym rogu), a także proszę udzielić czasowego dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
Pozdrawiam
Sandra
2025-10-09 12:18
Przemysław Oleradzki
2025-10-09 12:21
sandrag
W celu przeprowadzenia analizy, proszę postępować według wcześniej opisanych wskazówek.
Pozdrawiam
Sandra
2025-10-09 12:26
anonim
Dokument wystawiony w tym miesiącu ze zmienionym profilem to np:
64/10/2025
dostęp udzielony
2025-10-09 12:31
sandrag
Wskazany dokument jest prawidłowo wyszukiwany zarówno po wprowadzeniu numeru w górne okienko "Szukaj" jak i bezpośrednio w zakładce "Przychody".
Proszę o przesłanie zrzutu ekranu lub filmu z próby wyszukiwania dokumentu.
Pozdrawiam
Sandra
2025-10-09 13:09