0 głosów

wyszukiwanie faktur błąd Nowe

Dzień dobry.
Mam kilka profili firmy na jednym numerze nip - mnogość wynika z różnych kont bankowych.
Wystawiając faktury w paździenirku zmieniłem kilku klientom profil z jakiego wystawiam faktury,
Dlaczego fakturownia nie wyszukuje mi tych nowych faktur?

anonim 2025-10-09 09:52
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

proszę o doprecyzowanie, co dokładnie mają Państwo na myśli mówiąc, że Fakturownia nie wyszukuje nowych faktur? W którym miejscu próbują Państwo wyszukać dokumenty i za pomocą jakiego parametru?

Proszę o wskazanie przykładowego numeru dokumentu oraz ID konta (Ustawienia > Ustawienia konta - ID znajduje się w prawym górnym rogu), a także proszę udzielić czasowego dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-

Pozdrawiam
Sandra

Komentarze

sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

proszę o doprecyzowanie, co dokładnie mają Państwo na myśli mówiąc, że Fakturownia nie wyszukuje nowych faktur? W którym miejscu próbują Państwo wyszukać dokumenty i za pomocą jakiego parametru?

Proszę o wskazanie przykładowego numeru dokumentu oraz ID konta (Ustawienia > Ustawienia konta - ID znajduje się w prawym górnym rogu), a także proszę udzielić czasowego dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-

Pozdrawiam
Sandra

2025-10-09 12:18


Avatar sugester medium
Przemysław Oleradzki
W prawym górnym rogu strony wpisuję nazwę firmy - używam Fakturowni od 2018 roku i zawsze robię w ten sam sposób. Zmianę profilu istniejącym klientom również robiłem już wcześniej i nigdy nie było takiego problemu.

2025-10-09 12:21


sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dziękuję za doprecyzowanie. 

W celu przeprowadzenia analizy, proszę postępować według wcześniej opisanych wskazówek.

Pozdrawiam
Sandra

2025-10-09 12:26


Avatar sugester medium
anonim
ID konta: 494460
Dokument wystawiony w tym miesiącu ze zmienionym profilem to np:
64/10/2025
dostęp udzielony

2025-10-09 12:31


sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dziękuję za informacje.

Wskazany dokument jest prawidłowo wyszukiwany zarówno po wprowadzeniu numeru w górne okienko "Szukaj" jak i bezpośrednio w zakładce "Przychody".

Proszę o przesłanie zrzutu ekranu lub filmu z próby wyszukiwania dokumentu.

Pozdrawiam
Sandra

2025-10-09 13:09


Dodaj komentarz