0 głosów

office@intergalactica.eu pytanie Nowe

Przez pomyłkę opłaciliśmy nie ten abonament co trzeba jak możemy to zmienić. W jaki sposób odstąpić od umowy i opłacić inny panel?

anonim 2025-09-04 17:02
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

proszę o wskazanie ID konta (Ustawienia > Ustawienia konta - ID znajduje się w prawym górnym rogu) oraz udzielenie informacji jaki abonament Państwo opłacili, a jaki chcieli Państwo opłacić.

Pozdrawiam
Sandra

Komentarze

sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

proszę o wskazanie ID konta (Ustawienia > Ustawienia konta - ID znajduje się w prawym górnym rogu) oraz udzielenie informacji jaki abonament Państwo opłacili, a jaki chcieli Państwo opłacić.

Pozdrawiam
Sandra

2025-09-05 09:51


Dodaj komentarz