Przez pomyłkę opłaciliśmy nie ten abonament co trzeba jak możemy to zmienić. W jaki sposób odstąpić od umowy i opłacić inny panel?
office@intergalactica.eu pytanie Nowe
							anonim
							2025-09-04 17:02 
							
						
 
						
							Odpowiedź główna
								
									Dzień dobry, 
proszę o wskazanie ID konta (Ustawienia > Ustawienia konta - ID znajduje się w prawym górnym rogu) oraz udzielenie informacji jaki abonament Państwo opłacili, a jaki chcieli Państwo opłacić. 
Pozdrawiam
Sandra
								
	
                  
                  
	  				
Komentarze
sandrag
proszę o wskazanie ID konta (Ustawienia > Ustawienia konta - ID znajduje się w prawym górnym rogu) oraz udzielenie informacji jaki abonament Państwo opłacili, a jaki chcieli Państwo opłacić.
Pozdrawiam
Sandra
2025-09-05 09:51