0 głosów

płatność sugestia Nowe

Witam serdecznie
Dokonałam płatności za odnowienie programu. Na oknie pojawił się komunikat o tym aby czekać że płatność jest przetwarzana. następnie komunikat że jest błąd i transakcja nie powiodła się i że mam spróbować ponownie! Tak więc zrobiłam wszystko od nowa.... Znowu to samo... Ale patrzę na konto i pobrało mi pieniądze DWA razy!!!!! Co teraz???? Proszę o informację co mam zrobić i chciałabym odzyskać pieniądze za 1 transakcje. NIP 9542860695

anonim 2025-08-02 13:42
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
obie próby płatności w naszym systemie nie zostały zaksięgowane. Proszę o kontakt z bramką płatniczą PayU za pomocą, której opłacała Pani konto.
Na ten moment środki nie zostały do nas przekazane.

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

Komentarze

lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
obie próby płatności w naszym systemie nie zostały zaksięgowane. Proszę o kontakt z bramką płatniczą PayU za pomocą, której opłacała Pani konto.
Na ten moment środki nie zostały do nas przekazane.

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

2025-08-04 11:29


Dodaj komentarz