Dzień dobry, nie działa tworzenie faktur przez baselinkera. Wyświetla się błąd: Błąd Fakturownia.pl: {
"status": 403
Błąd baselinker błąd Nowe
Dzień dobry,
w dniu 17.03.br. otrzymaliśmy informację, że połączenie między Fakturownia.pl i BaseLinker, które ma na celu wysłanie dokumentu księgowego do klienta sklepu internetowego, zostało utracone (error 403).
Sprawa została skonsultowana z naszym działem programistów.
Błąd występuje po stronie BaseLinkera, który nie może przesłać dokumentu (faktury) do programu Fakturownia.pl; skrótowo zostało to oznaczone jako: "Błąd Fakturownia.pl : {"status": 403}".
Fakturownia.pl nie otrzymuje żadnych komunikatów zwrotnych z tytułu niedziałającej integracji; poniżej zrzut ekranu z panelu klienta po stronie BaseLinkera:
Proszę Państwa o przesłanie danych jakie są przesyłane z Państwa integracji BaseLinker do programu Fakturownia.pl:
przykładowe żądanie API,
numer zamówienia/faktury,
dane konta w Fakturownia (np. prefiks, numer ID konta),
konkretne logi z wybranego zdarzenia.
Jednocześnie informuję, że jesteśmy w trakcie wyjaśnienia sytuacji bezpośrednio z Baselinkerem - pomiędzy działami deweloperów obu serwisów prowadzone są działania mające na celu pozytywne zakończenie przedmiotowej sytuacji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Komentarze
lukaszs
w dniu 17.03.br. otrzymaliśmy informację, że połączenie między Fakturownia.pl i BaseLinker, które ma na celu wysłanie dokumentu księgowego do klienta sklepu internetowego, zostało utracone (error 403).
Sprawa została skonsultowana z naszym działem programistów.
Błąd występuje po stronie BaseLinkera, który nie może przesłać dokumentu (faktury) do programu Fakturownia.pl; skrótowo zostało to oznaczone jako: "Błąd Fakturownia.pl : {"status": 403}".
Fakturownia.pl nie otrzymuje żadnych komunikatów zwrotnych z tytułu niedziałającej integracji; poniżej zrzut ekranu z panelu klienta po stronie BaseLinkera:
Proszę Państwa o przesłanie danych jakie są przesyłane z Państwa integracji BaseLinker do programu Fakturownia.pl:
przykładowe żądanie API,
numer zamówienia/faktury,
dane konta w Fakturownia (np. prefiks, numer ID konta),
konkretne logi z wybranego zdarzenia.
Jednocześnie informuję, że jesteśmy w trakcie wyjaśnienia sytuacji bezpośrednio z Baselinkerem - pomiędzy działami deweloperów obu serwisów prowadzone są działania mające na celu pozytywne zakończenie przedmiotowej sytuacji.
Pozdrawiam,
Łukasz
2025-03-17 15:17