temat: integracja baselinker - fakturownia
po dodaniu w baselinkerze kodu autoryzacyjnego API i loginu z fakturownia, pojawia się błąd:
"Faktura została utworzona w BaseLinkerze, wystąpił jednak błąd przy przekazywaniu faktury do programu księgowego:
Niepoprawne dane logowania do serwisu fakturownia"
Proszę o pomoc
Problem z integracją fakturownia -> baselinker sugestia Rozwiązane
anonim
2018-03-22 08:49
Odpowiedź główna
Witam, Panie Grzegorzu na początku należałoby sprawdzić, czy kod autoryzacyjny API został poprawnie przekazany do Baselinkera. Czy jest taki sam po obu stronach. Musielibyśmy otrzymać zrzut ekranu miejsca, gdzie wklejony jest kod API w Baselinkerze.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
Pozdrawiam,
Piotr
2018-03-22 18:28
Artur
Faktura została utworzona w BaseLinkerze, wystąpił jednak błąd przy przekazywaniu faktury do programu księgowego:
Fakturownia.pl
Błąd Fakturownia.pl: - administrator uniemożliwił wystawianie faktur bez produktu wybranego z bazy (można tę opcję wyłączyć w Ustawieniach konta) (positions.name)
Chodzi o wysyłki, dodaliśmy wszystkie wysyłki po stronie fakturownia, natomiast cały czas mamy błąd w generowaniu FV po stronie fakturowni. Natomiast jak jest wysyłka za 0 zł to wszystko przechodzi poprawnie, jeżeli jet już np : 12,99 to nie tworzy FV.
2024-01-18 17:55
Kacper_Seta
komunikat błędu oznacza, iż w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Konfiguracja -> Produkty w Fakturowni, aktywowali Państwo w rubryce Produkty na fakturze funkcję "Na fakturze można umieścić TYLKO produkty wcześniej dodane do bazy produktów".
Jeśli błąd występuje dla przesyłki za 12,99 a przesyłka za 0 nie powoduje problemu, zapewne nazwa przesyłki za 12,99 różni się od nazwy przesyłki za 0 zł (lub Baselinker w ogóle nie przesyła przesyłki za 0 jako pozycja na fakturze).
Proszę jeszcze raz upewnić się, iż na pewno nazwy przesyłek są zgodne z tymi, które dodali Państwo w Fakturowni, ewentualnie wyłączyć blokadę w konfiguracji.
Jeśli nie widzą Państwo różnic w nazwie przesyłek między Baselinkerem a produktem w Fakturowni, proszę uzyskać od Baselinkera treść żądania API, które było wysłane dla danego zamówienia oraz datę i godzinę jego wysłania i przesłać je na info@fakturownia.pl z opisem zgłoszenia, przeanalizujemy wtedy logi.
Pozdrawiam,
Kacper
2024-01-19 09:55