0 głosów
Rachunek

Woocommerce - faktury na rządanie pytanie Nowe

Witam,
Jako organizacja pozarządowa nie będąca płatnikiem VAT nie mamy obowiązku wystawiania rachunków / faktur, chyba, że zażąda tego klient. Na naszej platformie, przy składaniu zamówienia klient musi zaznaczyć pola o nazwach billing_rachunek albo billing_faktura, aby otrzymać fakturę. W tym momencie Państwa platforma wystawia dokumenty dla każdej zrealizowanej u nas transakcji. Czy robiliście może taką modyfikację po stronie woocommerce, że webook zadziała tylko wtedy, gdy w naszym przypadku jedno z pól billing_rachunek albo billing_faktura są zaznaczone? A w pozostałych przypadkach webook do fakturowni by nie zadziałał? Pozdrawiam

anonim 2024-10-22 18:27
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
poniżej odpowiedź na poszczególne kwestie:

"przy składaniu zamówienia klient musi zaznaczyć pola o nazwach billing_rachunek albo billing_faktura, aby otrzymać fakturę"

Nie obsługujemy pól o takich nazwach w ramach naszej integracji z WooCommerce.

"Czy robiliście może taką modyfikację po stronie woocommerce, że webook zadziała tylko wtedy, gdy w naszym przypadku jedno z pól billing_rachunek albo billing_faktura są zaznaczone?"

Tego typu modyfikacje w odniesieniu do naszej integracji nie będą miały zastosowania, logikę jej działania wyjaśnimy w dalszej części odpowiedzi.


Jeśli korzystają Państwo z zewnętrznej integracji z WooCommerce zainstalowanej z poziomu sklepu w tej sprawie proszę kontaktować się bezpośrednio z twórcami wtyczki/ rozwiązania.

W przypadku gdy korzystają Państwo z naszej integracji z WooCommerce dostępnej z poziomu Panelu w Fakturowni> Ustawienia> Integracje i dodatki> e-commerce> WooCommerce> Ustawienia> nazwa pól jakie mają być przesłane za pomocą integracji są podane w poniższym wpisie z Bazy Wiedzy>

https://pomoc.fakturownia.pl/129838322--FAQ-Integracja-Fakturowni-z-WooCommerce#pytanie6

Nazwa firmy - "billing_company_name",

NIP - "billing_tax_no"


Następnie z poziomu Panelu w Fakturowni> Ustawienia> Integracje i dodatki> e-commerce> WooCommerce> Ustawienia> należy wybrać typ dokumentu jaki ma być generowany w jej ramach z listy poniżej:

Faktura VAT( wystawia dokumenty dla wszystkich klientów niezależnie jakie pola wypełnią), pozostałe dostępne opcje:

Faktura bez VAT, Faktura MP, Faktura Proforma, Paragon, Rachunek,

Faktura VAT dla firm, paragon dla osób prywatnych (podanie i przesłanie NIPu i Nazwy firmy spowoduje wystawienie fv, w przypadku braku jednego z parametrów wygeneruje paragon).

Proszę pamiętać, że dane mają być przesłane za pomocą odpowiednio nazwanych pól.

Faktura VAT dla firm, bez dokumentu dla osób prywatnych (podanie i przesłanie NIPu i Nazwy firmy spowoduje wystawienie fv, w przypadku braku jednego z parametrów nie wygeneruje się dokument).

Zmiany zapisujemy przyciskiem "Zapisz" na dole strony.

Ostatnie dwie opcje do wyboru, mogą ściśle odnosić się do Państwa pytania.

Pozdrawiam

Komentarze

daniels
daniels
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
poniżej odpowiedź na poszczególne kwestie:

"przy składaniu zamówienia klient musi zaznaczyć pola o nazwach billing_rachunek albo billing_faktura, aby otrzymać fakturę"

Nie obsługujemy pól o takich nazwach w ramach naszej integracji z WooCommerce.

"Czy robiliście może taką modyfikację po stronie woocommerce, że webook zadziała tylko wtedy, gdy w naszym przypadku jedno z pól billing_rachunek albo billing_faktura są zaznaczone?"

Tego typu modyfikacje w odniesieniu do naszej integracji nie będą miały zastosowania, logikę jej działania wyjaśnimy w dalszej części odpowiedzi.


Jeśli korzystają Państwo z zewnętrznej integracji z WooCommerce zainstalowanej z poziomu sklepu w tej sprawie proszę kontaktować się bezpośrednio z twórcami wtyczki/ rozwiązania.

W przypadku gdy korzystają Państwo z naszej integracji z WooCommerce dostępnej z poziomu Panelu w Fakturowni> Ustawienia> Integracje i dodatki> e-commerce> WooCommerce> Ustawienia> nazwa pól jakie mają być przesłane za pomocą integracji są podane w poniższym wpisie z Bazy Wiedzy>

https://pomoc.fakturownia.pl/129838322--FAQ-Integracja-Fakturowni-z-WooCommerce#pytanie6

Nazwa firmy - "billing_company_name",

NIP - "billing_tax_no"


Następnie z poziomu Panelu w Fakturowni> Ustawienia> Integracje i dodatki> e-commerce> WooCommerce> Ustawienia> należy wybrać typ dokumentu jaki ma być generowany w jej ramach z listy poniżej:

Faktura VAT( wystawia dokumenty dla wszystkich klientów niezależnie jakie pola wypełnią), pozostałe dostępne opcje:

Faktura bez VAT, Faktura MP, Faktura Proforma, Paragon, Rachunek,

Faktura VAT dla firm, paragon dla osób prywatnych (podanie i przesłanie NIPu i Nazwy firmy spowoduje wystawienie fv, w przypadku braku jednego z parametrów wygeneruje paragon).

Proszę pamiętać, że dane mają być przesłane za pomocą odpowiednio nazwanych pól.

Faktura VAT dla firm, bez dokumentu dla osób prywatnych (podanie i przesłanie NIPu i Nazwy firmy spowoduje wystawienie fv, w przypadku braku jednego z parametrów nie wygeneruje się dokument).

Zmiany zapisujemy przyciskiem "Zapisz" na dole strony.

Ostatnie dwie opcje do wyboru, mogą ściśle odnosić się do Państwa pytania.

Pozdrawiam

2024-10-23 12:06


Dodaj komentarz