Od tygodnia ciągle mam problem z zalogowaniem się na konto, bo pojawia się błąd Forbidden 403 (przeglądarka Safari na Macu)
Forbidden 403 błąd Rozwiązane
anonim
2024-09-05 01:10
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
proszę o wskazanie IP, dla którego występuje błąd 403 przy logowaniu się do Fakturowni.
IP można sprawdzić za pomocą strony https://checkip.amazonaws.com/. Proszę również o informację z jakiej sieci Państwo korzystają.
Pozdrawiam
Milena
Komentarze
milenasz
proszę o wskazanie IP, dla którego występuje błąd 403 przy logowaniu się do Fakturowni.
IP można sprawdzić za pomocą strony https://checkip.amazonaws.com/. Proszę również o informację z jakiej sieci Państwo korzystają.
Pozdrawiam
Milena
2024-09-06 09:24
Michał
2024-09-07 17:01
milenasz
w celu weryfikacji proszę o podanie dla jakiego IP błąd 403 się pojawia.
Pozdrawiam
Milena
2024-09-09 10:18
Marzena
ten sam błąd 403 na IP 46.112.82.31 na Hot Spocie z telefonu i WIFI, na przeglądarkach Safari i Chrome.
2024-09-10 10:41
Przemysław
2024-09-27 08:52
milenasz
jeśli jest taka możliwość proszę spróbować zmienić połączenie z siecią. Powinno to pomóc w zalogowaniu się do konta. Lub zresetować aktualne połączenie. Jeśli adres IP jest dynamiczny i ulegnie zmianie, błąd logowania nie powinien występować.
Proszę o podanie adresu IP, dla którego występuje problem z logowaniem do systemu. Można go sprawdzić np. za pośrednictwem strony twojeip.wp.pl.
Pozdrawiam
Milena
2024-09-27 10:22
Andrii Vovnianko
nie mogę się zalogować, błąd: 403 Forbidden
IP: 46.112.82.25
proszę o pomoc
2024-10-02 20:34