Witam,
po zalogowaniu są dostępne opcje „Wszystkie faktury”, „Ten tydzień”, itp. Brakuje mi jednak opcji „Wczoraj”. Dlaczego?
Wchodzę dziś do systemu i chcę wydrukować faktury oraz zapakować paczki z dnia wczorajszego. Klikam „Ostatnie 7 dni”, a tam już są zarówno wysłane, jak i niewysłane faktury. Muszę więc szukać, komu ostatnio wysyłałem paczkę, następnie znaleźć tę fakturę, a potem dopiero zaznaczać ręcznie wszystkie młodsze faktury, ponieważ nie mogę skorzystać z opcji „Zaznacz wszystkie” i „Drukuj”, gdyż zaznaczają się również te sprzed wczoraj.
Idealnie byłoby, gdybym mógł:
Od strony Fakturowni filtrować po statusie zamówienia, przecież jest on dostępny przez API.
Od strony WooCommerce, na liście zamówień, móc pobrać fakturę. Moja poprzednia wtyczka (nie Fakturowania) miała tę opcję, co skracało czas pracy.
Od strony WooCommerce, na poszczególnym zamówieniu, również móc pobrać fakturę. Moja poprzednia wtyczka (nie Fakturowania) miała tę opcję, co również skracało czas pracy.
OPcja faktury wystawione wczoraj, lub w ciągu ostatnich 2 dni sugestia Rozwiązane
anonim
2024-08-26 07:51
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
po wejściu w zakładkę Przychody -> Wszystkie, po lewej stronie dostępne są opcje filtrowania.
W rubryce Okres można wybrać "więcej" i określić zakres wyszukiwania, np. Data od: 2024-08-24, Data do: 2024-08-26, następnie wyszukać - zostaną wykazane faktury wystawione podczas weekendu.
Jeśli korzysta Pan z naszej integracji dostępnej w Ustawienia -> Integracje i dodatki -> Woocommerce, zapytania/sugestie dotyczące funkcji integracji (faktura do pobrania po stronie Woocommerce), proszę przesyłać na integracje@fakturownia.pl.
Pozdrawiam,
Kacper
Komentarze
anonim
2024-08-26 07:52
Kacper_Seta
po wejściu w zakładkę Przychody -> Wszystkie, po lewej stronie dostępne są opcje filtrowania.
W rubryce Okres można wybrać "więcej" i określić zakres wyszukiwania, np. Data od: 2024-08-24, Data do: 2024-08-26, następnie wyszukać - zostaną wykazane faktury wystawione podczas weekendu.
Jeśli korzysta Pan z naszej integracji dostępnej w Ustawienia -> Integracje i dodatki -> Woocommerce, zapytania/sugestie dotyczące funkcji integracji (faktura do pobrania po stronie Woocommerce), proszę przesyłać na integracje@fakturownia.pl.
Pozdrawiam,
Kacper
2024-08-27 09:03