0 głosów

Usunięcie przelewów mBank błąd Nowe

Dzień dobry,
zauważyłam, że po imporcie przelewów z mBank w sierpniu, fakturownia usunęła kilka przelewów z wynagrodzeniem dla różnych osób. Kwota i tytuł wszędzie taka sama, natomiast fakturownia załączyła tylko jeden przelew dla jednej osoby.
Pytanie 1. Czy mamy możliwość sprawdzić, które przelewy zostały usunięte?
Pytanie 2. Czy mam możliwość usunąć cały miesiąc i ponownie zaimportować płatności z mBank w jeden klik, czy muszę usuwać pojedynczo 1000 rekordów?
Pytanie 3 na przyszłość: Jakiem sposobem trzeba integrować płatności, aby wszystkie rekordy pojawili się w fakturowni?

anonim 2024-08-21 15:27
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.

Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl

Dodatkowo jeśli problem dotyczy importu płatności, proszę o informacje z jakiego importu i za pomocą jakiej ścieżki Państwo korzystają (może być screen dołączony do wiadomości), oraz wskazanie przykładowych płatności.

Prosimy również o udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-


Pozdrawiam

Komentarze

daniels
daniels
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.

Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl

Dodatkowo jeśli problem dotyczy importu płatności, proszę o informacje z jakiego importu i za pomocą jakiej ścieżki Państwo korzystają (może być screen dołączony do wiadomości), oraz wskazanie przykładowych płatności.

Prosimy również o udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-


Pozdrawiam

2024-08-23 14:22


Dodaj komentarz