0 głosów

EKSPORT FAKTUR DO CDN OPTIMA błąd Rozwiązane

Witam, mam problem z eksportem dokumentow do CDN Optima, robie wszystko tak jak w instrukcji, pobieram i ksiegowa nie moze tego otworzyc bo wyskakuje komunikat "Nieprawidłowy format pliku: pole FIN: '5511043970' Wartość jest za duża albo za mała dla bajtu bez znaku."

anonim 2024-08-20 08:37
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

eksport do CDN Optimy dostępny z poziomu listy dokumentów nie jest aktualną wersją eksportu.

Ze zgłoszeń innych użytkowników systemu wiemy, że do programu CDN Optima można zaimportować plik JPK_V7 i wgrany plik w formacie XML zaczytuje dane z Fakturowni prawidłowo.

Przesyłam instrukcję jak wygenerować raport JPK_V7 na koncie: https://pomoc.fakturownia.pl/141569012-JPK-VAT-z-deklaracja-JPK-V7.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

Komentarze

milenasz
milenasz
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

eksport do CDN Optimy dostępny z poziomu listy dokumentów nie jest aktualną wersją eksportu.

Ze zgłoszeń innych użytkowników systemu wiemy, że do programu CDN Optima można zaimportować plik JPK_V7 i wgrany plik w formacie XML zaczytuje dane z Fakturowni prawidłowo.

Przesyłam instrukcję jak wygenerować raport JPK_V7 na koncie: https://pomoc.fakturownia.pl/141569012-JPK-VAT-z-deklaracja-JPK-V7.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

2024-08-20 11:14


Dodaj komentarz