0 głosów

POPRAWIENIE FAKTURY WYSTAWIONEJ WCZEŚNIEJ . pytanie Rozwiązane

WYSTAWIŁEM FAKTURĘ NA PRZELEW I ZAPOMNIAŁEM WPISAĆ NUMER KONTA . PRÓBOWAŁEM EDYTOWAĆ FAKTURĘ I DOPISAĆ NUMER KONTA . WYŚWIETLA SIĘ TAKA FAKTURA JUŻ ISTNIEJE . CZY MOŻNA COFNĄĆ SIĘ DO FAKTURY I POPRAWIĆ JĄ .

anonim 2024-05-28 18:50
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Taki komunikat oznacza, że próbują Państwo utworzyć nowy dokument o numerze który istnieje na Państwa koncie - na co system nie pozwoli.

W opisywanym przypadku można edytować fakturę - po wejściu w jej podgląd klikamy w prawym górnym rogu w Edytuj, lub z poziomu listy faktur należałoby kliknąć w kółko zębate obok potrzebnej faktury i z rozwiniętej listy kliknąć w Edytuj.

Następnie pod Państwa danymi można (w zależności od ustawień konta) uzupełnić rachunek bankowy lub zmienić dział na taki, który ten numer rachunku posiada:
https://pomoc.fakturownia.pl/105859-Jak-zmieniac-dzial-przy-wystawianiu-faktur-

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam,
Klaudia

Komentarze

klaudiag
klaudiag
Dzień dobry,

Taki komunikat oznacza, że próbują Państwo utworzyć nowy dokument o numerze który istnieje na Państwa koncie - na co system nie pozwoli.

W opisywanym przypadku można edytować fakturę - po wejściu w jej podgląd klikamy w prawym górnym rogu w Edytuj, lub z poziomu listy faktur należałoby kliknąć w kółko zębate obok potrzebnej faktury i z rozwiniętej listy kliknąć w Edytuj.

Następnie pod Państwa danymi można (w zależności od ustawień konta) uzupełnić rachunek bankowy lub zmienić dział na taki, który ten numer rachunku posiada:
https://pomoc.fakturownia.pl/105859-Jak-zmieniac-dzial-przy-wystawianiu-faktur-

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam,
Klaudia

2024-05-29 10:43


Dodaj komentarz