WYSTAWIŁEM FAKTURĘ NA PRZELEW I ZAPOMNIAŁEM WPISAĆ NUMER KONTA . PRÓBOWAŁEM EDYTOWAĆ FAKTURĘ I DOPISAĆ NUMER KONTA . WYŚWIETLA SIĘ TAKA FAKTURA JUŻ ISTNIEJE . CZY MOŻNA COFNĄĆ SIĘ DO FAKTURY I POPRAWIĆ JĄ .
POPRAWIENIE FAKTURY WYSTAWIONEJ WCZEŚNIEJ . pytanie Rozwiązane
anonim
2024-05-28 18:50
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Taki komunikat oznacza, że próbują Państwo utworzyć nowy dokument o numerze który istnieje na Państwa koncie - na co system nie pozwoli.
W opisywanym przypadku można edytować fakturę - po wejściu w jej podgląd klikamy w prawym górnym rogu w Edytuj, lub z poziomu listy faktur należałoby kliknąć w kółko zębate obok potrzebnej faktury i z rozwiniętej listy kliknąć w Edytuj.
Następnie pod Państwa danymi można (w zależności od ustawień konta) uzupełnić rachunek bankowy lub zmienić dział na taki, który ten numer rachunku posiada:
https://pomoc.fakturownia.pl/105859-Jak-zmieniac-dzial-przy-wystawianiu-faktur-
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam,
Klaudia
Komentarze
klaudiag
Taki komunikat oznacza, że próbują Państwo utworzyć nowy dokument o numerze który istnieje na Państwa koncie - na co system nie pozwoli.
W opisywanym przypadku można edytować fakturę - po wejściu w jej podgląd klikamy w prawym górnym rogu w Edytuj, lub z poziomu listy faktur należałoby kliknąć w kółko zębate obok potrzebnej faktury i z rozwiniętej listy kliknąć w Edytuj.
Następnie pod Państwa danymi można (w zależności od ustawień konta) uzupełnić rachunek bankowy lub zmienić dział na taki, który ten numer rachunku posiada:
https://pomoc.fakturownia.pl/105859-Jak-zmieniac-dzial-przy-wystawianiu-faktur-
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam,
Klaudia
2024-05-29 10:43