Dzień dobry,
Na moim koncie pojawiają się te same faktury, wystawione po 3x.
Jak naprawić taki błąd? Bardzo proszę o pomoc.
Błąd. błąd Rozwiązane
Dzień dobry,
z aktywności na koncie wynika, że dokumenty tworzone są poprzez API. W ramach ustawień konta aktywna jest nasza integracja z WooCommerce dostępna w zakładce Ustawienia > Integracje i dodatki.
W tej zakładce nie jest aktywna żadna inna integracja e-commerce, która mogłaby generować tworzenie kilku dokumentów dla jednej sprzedaży.
Czy nie konfigurowali Państwo żadnej innej wtyczki integrującej, która mogłaby wpłynąć na dublowanie dokumentów?
Jeśli nasza wtyczka to jedyna, z której Państwo korzystacie, proszę o kontakt bezpośrednio z działem technicznym integracji pod adresem integracje@fakturownia.pl. W zgłoszeniu oprócz opisu problemu proszę wskazać również prefix (nazwę) konta, który dostępny jest w pasku ULR przed frazą .fakturownia.pl.
Dedykowany dział zweryfikuje dlaczego integracja dubluje dokumenty, jeśli jest jedyną aktywną, z której Państwo korzystają.
Pozdrawiam
Milena
Komentarze
milenasz
z aktywności na koncie wynika, że dokumenty tworzone są poprzez API. W ramach ustawień konta aktywna jest nasza integracja z WooCommerce dostępna w zakładce Ustawienia > Integracje i dodatki.
W tej zakładce nie jest aktywna żadna inna integracja e-commerce, która mogłaby generować tworzenie kilku dokumentów dla jednej sprzedaży.
Czy nie konfigurowali Państwo żadnej innej wtyczki integrującej, która mogłaby wpłynąć na dublowanie dokumentów?
Jeśli nasza wtyczka to jedyna, z której Państwo korzystacie, proszę o kontakt bezpośrednio z działem technicznym integracji pod adresem integracje@fakturownia.pl. W zgłoszeniu oprócz opisu problemu proszę wskazać również prefix (nazwę) konta, który dostępny jest w pasku ULR przed frazą .fakturownia.pl.
Dedykowany dział zweryfikuje dlaczego integracja dubluje dokumenty, jeśli jest jedyną aktywną, z której Państwo korzystają.
Pozdrawiam
Milena
2024-05-28 09:30