Próbuję zaktualizować pole telefon u swoich klientów. Ręce opadają - export z fakturowni jest w formacie XLS, ale import już tylko w CSV i mimo użycia 'template' pobranego ze strony import NIE DZIAŁA !!! Nie ma opisu błędu dlaczego - po prostu wczytanych rekordów 2 zakualizowanych 0. Brakuje opisu co oznaczają opcje wyświetlane w czasie importu. Proszę o informację na maila. Dziękuję.
NIE DZIAŁA Import klientów błąd Duplikat
anonim
2024-05-17 19:42
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
do Fakturowni można importować Klientów za pomocą plików w różnych rozszerzeniach: .XLS,.XLSX (Excel), .TXT, .CSV, .TSV
Proszę o podanie ID Konta, udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji, a także wskazanie daty i godziny dokonania nieudanego importu Klientów. Po otrzymaniu danych, przeanalizuję Państwa zgłoszenie.
Proszę również o informację, co dokładnie chcieliby Państwo osiągnąć w systemie? Nie ma możliwości importowania jedynie pola telefon. Importując dane Klienta, zostanie utworzona karta Klienta, zawierająca wszystkie dane, które znajdą się w pliku.
Pozdrawiam
Sandra
Komentarze
sandrag
Dzień dobry,
do Fakturowni można importować Klientów za pomocą plików w różnych rozszerzeniach: .XLS,.XLSX (Excel), .TXT, .CSV, .TSV
Proszę o podanie ID Konta, udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji, a także wskazanie daty i godziny dokonania nieudanego importu Klientów. Po otrzymaniu danych, przeanalizuję Państwa zgłoszenie.
Proszę również o informację, co dokładnie chcieliby Państwo osiągnąć w systemie? Nie ma możliwości importowania jedynie pola telefon. Importując dane Klienta, zostanie utworzona karta Klienta, zawierająca wszystkie dane, które znajdą się w pliku.
Pozdrawiam
Sandra
2024-05-21 16:42
anonim
2024-05-21 17:19
sandrag
dziękuję za udzielenie szczegółowych informacji.
Ponownie proszę o udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji, a po udzieleniu dostępu, proszę o informację zwrotną. Przeanalizuje zgłoszenie na Pana koncie i udzielę informacji na temat tego jak postąpić, aby osiągnąć zamierzony efekt.
Ogólnie rzecz ujmując, aby zaktualizować numer telefonu Klienta, należy przygotować plik z pozycją wskazującą danego Klienta w bazie oraz z pozycją, która ma zostać zaktualizowana. Proponuję aby w pliku umieścił Pan nazwę skróconą Klienta (nazwa musi być identyczna jak ta w karcie Klienta, istotne są również znaki interpunkcyjne) oraz nowy numer telefonu. Następnie należy kliknąć Ustawienia > Import > Importuj Klientów, wybrać utworzony plik i kliknąć Dalej > Przejrzyj dane i Importuj. Proszę wybrać Aktualizuj pozycje i w kolumnie z nazwą Klienta wybrać "shortcut: Nazwa skrócona (systemowa)", a w kolumnie z numerem telefonu wybrać "mobile_phone: Tel.kom." lub "Phone: Telefon" - w zależności którą pozycje chciałby Pan zaktualizować. W rubryce Klucz należy zaznaczyć nazwę Klienta, w w rubryce Aktualizuj należy wybrać numer telefonu, następnie kliknąć Importuj dane > Ok > Gotowe. Po takim działaniu, numery telefonów Klientów zostaną zaktualizowane.
Zachęcam do zapoznania się z artykułem dostępnym w linku.
Sandra Glajzner
--
Sandra Glajzner
e-mail: helpdesk@fakturownia.pl
www.fakturownia.pl
---
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: https://sugester.fakturownia.pl
---
Bądź na bieżąco dzięki:
Twitter: https://twitter.com/fakturownia
Facebook: https://facebook.com/fakturownia
Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
2024-05-22 13:14