Dzień dobry.
Przy pierwszym połączeniu z drukarką fiskalną pojawia się błąd o braku powodzenia w połączeniu:
"Połączenie z portem COM5 nie powiodło się: Brak odpowiedzi"
Port właściwy.
Protokół komunikacji ustawiony zgodnie z sugestią na "NOVITUS zgod."
Inne programy, mogące zakłócić połączenie zamknięte.
Czy można prosić o poradę w tej kwestii, gdzie może leżeć błąd w połączeniu?
Błąd połączenia z drukarką fiskalną pytanie Rozwiązane
anonim
2024-04-05 13:12
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Najczęstszą przyczyną tego błędu jest wybrany protokół inny niż Thermal/Posnet/Novitus zgodn. na drukarce fiskalnej lub wspomniane programy działające w tle.
Jeśli wykluczyliśmy te opcje, proponuje zmienić port USB, przewód łączący drukarkę z komputerem lub testowe podłączenie drukarki do innego komputera.
https://pomoc.fakturownia.pl/2350920-Bledy-z-wydrukiem-fiskalnym-i-konfiguracji-modulu-Fiskator
Pozdrawiam, Tomasz
Komentarze
tomaszs
Najczęstszą przyczyną tego błędu jest wybrany protokół inny niż Thermal/Posnet/Novitus zgodn. na drukarce fiskalnej lub wspomniane programy działające w tle.
Jeśli wykluczyliśmy te opcje, proponuje zmienić port USB, przewód łączący drukarkę z komputerem lub testowe podłączenie drukarki do innego komputera.
https://pomoc.fakturownia.pl/2350920-Bledy-z-wydrukiem-fiskalnym-i-konfiguracji-modulu-Fiskator
Pozdrawiam, Tomasz
2024-04-05 17:08