0 głosów

Faktury błąd Nowe

Witam od jakiegoś czasu moje faktury nie docierają do klientów , posiadałem wersje płatna i nie jestem zadowolony z waszych usług, proszę o poprawienie jakości wysyłania Faktur. Pozdrawiam.

anonim 2024-03-22 20:46
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
czasami filtry antyspamowe ustawione na skrzynkach pocztowych kontrahentów mogą blokować wiadomości.
Skutecznym rozwiązaniem jest ustalenie wysyłki poprzez własny serwer pocztowy. Opcja jest dostępna od abonamentu Pro.
Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/992041-Wysylka-wiadomosci-e-mail-poprzez-wlasny-serwer

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

Komentarze

lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
czasami filtry antyspamowe ustawione na skrzynkach pocztowych kontrahentów mogą blokować wiadomości.
Skutecznym rozwiązaniem jest ustalenie wysyłki poprzez własny serwer pocztowy. Opcja jest dostępna od abonamentu Pro.
Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/992041-Wysylka-wiadomosci-e-mail-poprzez-wlasny-serwer

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

2024-03-25 13:45


Dodaj komentarz