Jak wysłać upomnienie klientowi , który nie opłacił FV
upomnienie sugestia Rozwiązane
anonim
2024-02-21 08:37
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
aby wysłać przypomnienie o płatności proszę przejść do podglądu faktury, dla której minął już termin płatności. Następnie z menu podręcznego ponad dokumentem proszę kliknąć Więcej opcji > Wyślij przypomnienie. Pojawi się formularz do wysłania maila z przypomnieniem.
Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/150532-Przypomnienie-o-nieoplaconej-fakturze.
System pozwala również aktywować opcję, dzięki której przypomnienia będą wysyłane automatycznie. Szczegółowy opis dostępny jest w tym artykule: https://pomoc.fakturownia.pl/785999-Automatyczne-przypomnienie-o-koniecznosci-oplacenia-faktury-po-terminie-platnosci-.
W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
Komentarze
milenasz
aby wysłać przypomnienie o płatności proszę przejść do podglądu faktury, dla której minął już termin płatności. Następnie z menu podręcznego ponad dokumentem proszę kliknąć Więcej opcji > Wyślij przypomnienie. Pojawi się formularz do wysłania maila z przypomnieniem.
Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/150532-Przypomnienie-o-nieoplaconej-fakturze.
System pozwala również aktywować opcję, dzięki której przypomnienia będą wysyłane automatycznie. Szczegółowy opis dostępny jest w tym artykule: https://pomoc.fakturownia.pl/785999-Automatyczne-przypomnienie-o-koniecznosci-oplacenia-faktury-po-terminie-platnosci-.
W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
2024-02-22 11:59