Dzień dobry,
Posiadam konto fakturowni połączone ze sklepem woocommerce poprzez API.
Klient zamówił w moim sklepie produkt i wyraził chęć otrzymania faktury. Po przetestowaniu faktury wystawiają się prawidłowo i są wysyłane drogą elektroniczną, natomiast zanim wykupiłem u Państwa abonament, wystawiłem w tym miesiącu jedną fakturę z numerem 1/02/2024 na innej platformie.
Chciałbym, aby kolejna faktura wystawiona już w Fakturowni wystawiła się z numerem 2/02/2024. Problem polega na tym, że po zmianie statusu zamówienia w sklepie woocommerce, w Fakturowni automatycznie wygeneruje się faktura z numerem 1/02/2024 a nie 2/02/2024.
Czy istnieje jakiś sposób na wskazanie, aby kolejne faktury wystawiały się od numeru 2/02/2024?
Numeracja faktury pytanie Rozwiązane
anonim
2024-02-14 16:12
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Program zawsze nadaje najwyższy możliwy numer przy tworzeniu faktury.
Rozwiązaniem sytuacji będzie dodanie do programu faktury numer 1/02/2024 (można ją odtworzyć 1:1 zmieniając daty wystawienia/sprzedaży).
W takim wypadku system widząc zajęty numer 1/02/2024 nada kolejny numer nowemu dokumentowy jako 2/02/2024.
W przypadku innych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam, Tomasz
Komentarze
tomaszs
Program zawsze nadaje najwyższy możliwy numer przy tworzeniu faktury.
Rozwiązaniem sytuacji będzie dodanie do programu faktury numer 1/02/2024 (można ją odtworzyć 1:1 zmieniając daty wystawienia/sprzedaży).
W takim wypadku system widząc zajęty numer 1/02/2024 nada kolejny numer nowemu dokumentowy jako 2/02/2024.
W przypadku innych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam, Tomasz
2024-02-14 16:43