0 głosów

Numeracja faktury pytanie Rozwiązane

Dzień dobry,
Posiadam konto fakturowni połączone ze sklepem woocommerce poprzez API.
Klient zamówił w moim sklepie produkt i wyraził chęć otrzymania faktury. Po przetestowaniu faktury wystawiają się prawidłowo i są wysyłane drogą elektroniczną, natomiast zanim wykupiłem u Państwa abonament, wystawiłem w tym miesiącu jedną fakturę z numerem 1/02/2024 na innej platformie.
Chciałbym, aby kolejna faktura wystawiona już w Fakturowni wystawiła się z numerem 2/02/2024. Problem polega na tym, że po zmianie statusu zamówienia w sklepie woocommerce, w Fakturowni automatycznie wygeneruje się faktura z numerem 1/02/2024 a nie 2/02/2024.
Czy istnieje jakiś sposób na wskazanie, aby kolejne faktury wystawiały się od numeru 2/02/2024?

anonim 2024-02-14 16:12
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Program zawsze nadaje najwyższy możliwy numer przy tworzeniu faktury.

Rozwiązaniem sytuacji będzie dodanie do programu faktury numer 1/02/2024 (można ją odtworzyć 1:1 zmieniając daty wystawienia/sprzedaży).
W takim wypadku system widząc zajęty numer 1/02/2024 nada kolejny numer nowemu dokumentowy jako 2/02/2024.

W przypadku innych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tomasz

Komentarze

tomaszs
tomaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

Program zawsze nadaje najwyższy możliwy numer przy tworzeniu faktury.

Rozwiązaniem sytuacji będzie dodanie do programu faktury numer 1/02/2024 (można ją odtworzyć 1:1 zmieniając daty wystawienia/sprzedaży).
W takim wypadku system widząc zajęty numer 1/02/2024 nada kolejny numer nowemu dokumentowy jako 2/02/2024.

W przypadku innych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tomasz

2024-02-14 16:43


Dodaj komentarz