0 głosów

Faktury Allegro błąd Rozwiązane

Witam, przeprowadziłam testowy zakup na mojej platformie Allegro. Faktura wygenerowała się poprawnie jednak w wiadomości o fakturze wysłanej do klienta po zakupie nie ma dołączonej faktury w pliku pdf, a linki do jej pobrania są nieaktywne. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i co można zrobić aby klient mógł pobrać fakturę?

anonim 2024-01-19 11:55
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
domyślne działanie API Fakturowni (a więc wszystkich naszych integracji) jest takie, że e-mail z fakturą wysyła się bez załącznika. W mailu powinien znaleźć się natomiast link do faktury.

Jeśli link się nie pojawia, to proszę o zgłoszenie na integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy konta w Fakturowni oraz udzieleniem dostępu do pomocy technicznej. https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-

Pozdrawiam,
Oksana

Komentarze

oksanak
oksanak
Dzień dobry,
domyślne działanie API Fakturowni (a więc wszystkich naszych integracji) jest takie, że e-mail z fakturą wysyła się bez załącznika. W mailu powinien znaleźć się natomiast link do faktury.

Jeśli link się nie pojawia, to proszę o zgłoszenie na integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy konta w Fakturowni oraz udzieleniem dostępu do pomocy technicznej. https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-

Pozdrawiam,
Oksana

2024-01-24 09:25


Dodaj komentarz