po dodaniu pliku z logo i pieczęc brak na rachunku
anonim2024-01-03 13:52
Komentarze
anonim
Dzień dobry,
po zweryfikowaniu na koncie pliki z logo i pieczęcią są wgrane i zapisane prawidłowo zarówno w ustawieniach konta jak i danych firmy.
Proszę o informację czy problem z wyświetlaniem grafik nadal występuje? Jeśli tak, proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej. Proszę również o wskazanie numeru rachunku, na który grafiki nie zaczytują się prawidłowo.
Komentarze
anonim
po zweryfikowaniu na koncie pliki z logo i pieczęcią są wgrane i zapisane prawidłowo zarówno w ustawieniach konta jak i danych firmy.
Proszę o informację czy problem z wyświetlaniem grafik nadal występuje? Jeśli tak, proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej. Proszę również o wskazanie numeru rachunku, na który grafiki nie zaczytują się prawidłowo.
Jak udzielić dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam
Milena
2024-01-04 15:09