0 głosów

Zniknęła faktura sugestia Rozwiązane

Witam, Chciałam wystawić fakturę na podstawie faktury z listopada, wcisnęłam opcję wystaw podobną, wtedy wystąpiła awaria internetu po ponownym uruchomieniu faktury nie było.

anonim 2023-12-01 10:33
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

jeśli wystąpił problem z dostępem do internetu i tworzony za pomocą opcji Wystaw podobną dokument nie został prawidłowo zapisany, nie utworzył się on na koncie.

Nie ma również możliwości, aby usunęła się faktura, na podstawie której wystawiono dokument. Usunięcie należy zlecić, a następnie potwierdzić, ponieważ jest to proces nieodwracalny.

Proszę o podanie adresu e-mail, na który zarejestrowane jest konto w systemie oraz numer dokumentu, którego brakuje. Zweryfikuje to w aktywnościach konta.

Mogą to Państwo również sprawdzić samodzielnie. Należy najpierw przejść do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto. Na dole strony znajduje się sekcja Inne, gdzie proszę zaznaczyć checkbox obok opcji 'Pokazuj aktywności użytkowników' i zapisać zmiany.

Następnie po przejściu do zakładki Ustawienia > Aktywności można sprawdzić co stało się z dokumentem.

Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/395043-Jak-sprawdzic-aktywnosc-na-koncie-.

Pozdrawiam
Milena

Komentarze

milenasz
milenasz
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

jeśli wystąpił problem z dostępem do internetu i tworzony za pomocą opcji Wystaw podobną dokument nie został prawidłowo zapisany, nie utworzył się on na koncie.

Nie ma również możliwości, aby usunęła się faktura, na podstawie której wystawiono dokument. Usunięcie należy zlecić, a następnie potwierdzić, ponieważ jest to proces nieodwracalny.

Proszę o podanie adresu e-mail, na który zarejestrowane jest konto w systemie oraz numer dokumentu, którego brakuje. Zweryfikuje to w aktywnościach konta.

Mogą to Państwo również sprawdzić samodzielnie. Należy najpierw przejść do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto. Na dole strony znajduje się sekcja Inne, gdzie proszę zaznaczyć checkbox obok opcji 'Pokazuj aktywności użytkowników' i zapisać zmiany.

Następnie po przejściu do zakładki Ustawienia > Aktywności można sprawdzić co stało się z dokumentem.

Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/395043-Jak-sprawdzic-aktywnosc-na-koncie-.

Pozdrawiam
Milena

2023-12-01 12:20


Dodaj komentarz