1 głos

Błąd podczas pobierania danych z rejestru NIP błąd Rozwiązane

Od wczoraj tj. 22.11.2023 na różnych przeglądarkach występuję ten sam komunikat , przeglądarki (google chrome i egde)

anonim 2023-11-23 09:12
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

funkcja zaczytywania danych z GUS nie działa prawidłowo, ponieważ jak udało się nam ustalić, GUS zablokował nasze IP i żądania pobrania danych nie są realizowane.

Programiści są w stałym kontakcie z GUS i próbują przywrócić prawidłowe działanie tej opcji.

Jeśli tylko jej działanie zostanie przywrócone, przekażę tę informację w kontynuacji wątku.

Przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiam
Milena

Głosów 1: + 1 anonim

Komentarze

milenasz
milenasz
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

funkcja zaczytywania danych z GUS nie działa prawidłowo, ponieważ jak udało się nam ustalić, GUS zablokował nasze IP i żądania pobrania danych nie są realizowane.

Programiści są w stałym kontakcie z GUS i próbują przywrócić prawidłowe działanie tej opcji.

Jeśli tylko jej działanie zostanie przywrócone, przekażę tę informację w kontynuacji wątku.

Przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiam
Milena

2023-11-23 14:52


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

zgodnie z wcześniejszą korespondencją przekazuję, że działanie funkcji zaczytywania danych z bazy GUS zostało przywrócone.

Pozdrawiam
Milena

2023-11-23 16:26


Dodaj komentarz