0 głosów

Klient twierdzi że nie otrzymał płatności pytanie Rozwiązane

Witam,
Poprzez Auto Pay zrealizowałem przelew do odbiorcy, będącego Państwa klientem (Biały Las w Wierzbnej). Środki z konta poszły, mam tez potwierdzenie z Autopay że zostały do Państwa przekazane. Odbiorca twierdzi ze nie ma środków ode mnie (czyli od Państwa). W załaczeniu podaje dwód transakcji mojej do autopay (jest wartość data oraz wszelkie informacje).
Prosze o sprawdzenie/potwierdzenie że środki zostały przekazane.

Dziękuje z góry

anonim 2023-11-23 07:16
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Fakturownia nie jest pośrednikiem w przekazywaniu należności. Udostępniamy tylko w ramach konta możliwość skorzystania z bramki płatności AutoPay (dawniej BlueMedia).

Z informacji, które posiadamy, księgowanie takiej płatności trwa 1 dzień roboczy zgodnie z sesjami bankowymi.

Jeśli należność za fakturę opłacono dziś, środki zostaną przekazane do sprzedawcy najprawdopodobniej jutro.

Jeśli sprzedawca nie otrzyma nadal płatności, należy kontaktować się bezpośrednio z AutoPay pod adresem e-mail platnosci@bm.pl.

W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

Komentarze

milenasz
milenasz
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

Fakturownia nie jest pośrednikiem w przekazywaniu należności. Udostępniamy tylko w ramach konta możliwość skorzystania z bramki płatności AutoPay (dawniej BlueMedia).

Z informacji, które posiadamy, księgowanie takiej płatności trwa 1 dzień roboczy zgodnie z sesjami bankowymi.

Jeśli należność za fakturę opłacono dziś, środki zostaną przekazane do sprzedawcy najprawdopodobniej jutro.

Jeśli sprzedawca nie otrzyma nadal płatności, należy kontaktować się bezpośrednio z AutoPay pod adresem e-mail platnosci@bm.pl.

W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

2023-11-23 15:00


Dodaj komentarz