Jeśli wysyłam z Fakturowni fakturę mailem do klienta, a podany email nie istnieje, nie dostaję o tym jakiejkolwiek informacji zwrotnej. To znaczy, że nie mam kontroli nad poprawnością wysyłania faktur, a przecież ta opcja jest jedną z ważniejszych, że można to robić automatycznie lub półautomatycznie.
Zwrot maili i brak informacji o tym sugestia Nowe
anonim
2013-02-19 15:10
Odpowiedź główna
Witam serdecznie,
w systemie mamy możliwość sprawdzenia czy faktura wysyłana do Klienta została dostarczona.
Status wysyłki jest widoczny w podglądzie faktury w rubryce "Aktywności związane z dokumentem". Więcej informacji na ten temat znajduje się pod adresem: https://pomoc.fakturownia.pl/973643-Jak-sprawdzic-czy-faktura-zostala-dostarczona-na-poczte-kontrahenta.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
Tomasz Kretek
2018-01-15 12:20
piotr.wajs
w systemie mamy możliwość sprawdzenia czy faktura wysyłana do Klienta została dostarczona.
Status wysyłki jest widoczny w podglądzie faktury w rubryce "Aktywności związane z dokumentem". Więcej informacji na ten temat znajduje się pod adresem: https://pomoc.fakturownia.pl/973643-Jak-sprawdzic-czy-faktura-zostala-dostarczona-na-poczte-kontrahenta.
Pozdrawiam,
Piotr
2018-08-31 16:28