nie mam od dwóch tygodni możliwości importu danych banku (Mbank). zgłoszenie zostało wykonane telefonicznie również. Brak reakcji z Państwa strony.
brak możliwości importu danych z banku błąd Nowe
anonim
2023-06-02 11:56
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Proszę o przesłanie pliku, który próbują Państwo zaimportować do programu.
Proszę również o podanie ścieżki za pomocą której próbują Państwo zaimportować plik do programu.
Czy plik został przygotowany zgodnie z poniższą instrukcją?
https://pomoc.fakturownia.pl/633110-Eksport-platnosci-z-mBank-do-pliku-csv
Warto również zapoznać się z poniższym artykułem:
https://pomoc.fakturownia.pl/134305811-Import-platnosci-mBank
Czekam na wiadomość zwrotną.
Pozdrawiam, Tomasz
Komentarze
tomaszs
Proszę o przesłanie pliku, który próbują Państwo zaimportować do programu.
Proszę również o podanie ścieżki za pomocą której próbują Państwo zaimportować plik do programu.
Czy plik został przygotowany zgodnie z poniższą instrukcją?
https://pomoc.fakturownia.pl/633110-Eksport-platnosci-z-mBank-do-pliku-csv
Warto również zapoznać się z poniższym artykułem:
https://pomoc.fakturownia.pl/134305811-Import-platnosci-mBank
Czekam na wiadomość zwrotną.
Pozdrawiam, Tomasz
2023-06-02 16:45