Zamierzam zrezygnować,proszę o pomoc w usunięciu danych mojej firmy.Dziękuję.
Rezygnacja sugestia Nowe
anonim
2017-12-02 07:38
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
w celu usunięcia konta proszę o przesłanie kodu API (Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja > Kod autoryzacyjny API).
w celu usunięcia konta proszę o przesłanie kodu API (Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja > Kod autoryzacyjny API).
Pozdrawiam
Michał Borkowski
--
--Michał Borkowski
--
Michał Borkowski Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 307 33 42 michal.borkowski@fakturownia.pl |
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
Komentarze
michalb
w celu usunięcia konta proszę o przesłanie kodu API (Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja > Kod autoryzacyjny API).
Michał Borkowski
--
Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 307 33 42 michal.borkowski@fakturownia.pl
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
2017-12-04 15:31
Łukasz Wycisk
2019-10-04 23:17
michalb
w naszym systemie zmieniły się zasady dot. usuwania kont klientów. Teraz jedynie Użytkownik własnoręcznie może usunąć swoje konto.
Chcąc usunąć konto należy wykonać kilka prostych kroków, które opisaliśmy w instrukcji znajdującej się pod adresem: https://pomoc.fakturownia.pl/957573-Jak-usunac-konto-w-Fakturowni-.
W razie pytań - jesteśmy do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał.
2019-10-08 12:51