0 głosów

opłata błąd Rozwiązane

Witam,
Konto powinno byc opłacone, ponieważ miał zostać dołączony nr kuponu zakupów grupowych. Tymczasem pojawia mi się komunikat, że wygasła wersja testowa i powinnam oplacic. Bardzo proszę o sprawdzenie i kontakt

anonim 2012-09-17 18:19
Odpowiedź główna

Bardzo proszę o przesłanie danych potrzebnych do zlokalizowania konta na adres info@fakturownia.pl . We wiadomości proszę również jeszcze raz w skrócie opisać problem. Postaramy się jak najszybciej zareagować.
W tej chwili niestety nie mamy żadnych namiarów na Pani konto .

Komentarze

michal
michal
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Bardzo proszę o przesłanie danych potrzebnych do zlokalizowania konta na adres info@fakturownia.pl . We wiadomości proszę również jeszcze raz w skrócie opisać problem. Postaramy się jak najszybciej zareagować.
W tej chwili niestety nie mamy żadnych namiarów na Pani konto .

Dodaj komentarz