0 głosów

aplikacja na telefon błąd Nowe

Dzień dobry. Aplikacja na telefon się zawiesza, nie można się zalogować podając na pewno prawidłowe dane. Nie pojawia się komunikat żeby dane były błędne, tylko robi się coś jak refresh. Dodatkowo są zacięcia podczas wystawienia faktury i próby wysłania jej do klienta(brak reakcji przycisku w aplikacji do wysłania dokumentu). Jest to uciążliwe już od jakiegoś czasu

anonim 2023-04-12 15:15
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za kontakt i przepraszam za niedogodności związane z przejściem na nową aplikację mobilną. Rzeczywiście na urządzeniach z Systemem iOS występuje czasami problem z logowaniem. Ciągle pracujemy nad jego wyeliminowaniem i wydaje się, że niebawem możemy uzyskać oczekiwany efekt.
Aktualnie, żeby doraźnie poprawić logowanie bardzo proszę skorzystać z podpowiedzi na tej stronie pomocy - https://pomoc.fakturownia.pl/134677384-Jak-rozwiazac-problem-z-logowaniem-na-iOS
A gdyby ten sposób nie zadziałał - poproszę skorzystać z tej podpowiedzi - https://pomoc.fakturownia.pl/134676432-Testowanie-na-iOS-Apple-iPhone .
Dziś wieczorem w wersji na TestFlight pojawi się poprawka, która powinna ostatecznie wyeliminować problem z logowaniem.

Pozdrawiam,
Łukasz

Komentarze

lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
dziękuję za kontakt i przepraszam za niedogodności związane z przejściem na nową aplikację mobilną. Rzeczywiście na urządzeniach z Systemem iOS występuje czasami problem z logowaniem. Ciągle pracujemy nad jego wyeliminowaniem i wydaje się, że niebawem możemy uzyskać oczekiwany efekt.
Aktualnie, żeby doraźnie poprawić logowanie bardzo proszę skorzystać z podpowiedzi na tej stronie pomocy - https://pomoc.fakturownia.pl/134677384-Jak-rozwiazac-problem-z-logowaniem-na-iOS
A gdyby ten sposób nie zadziałał - poproszę skorzystać z tej podpowiedzi - https://pomoc.fakturownia.pl/134676432-Testowanie-na-iOS-Apple-iPhone .
Dziś wieczorem w wersji na TestFlight pojawi się poprawka, która powinna ostatecznie wyeliminować problem z logowaniem.

Pozdrawiam,
Łukasz

2023-04-14 15:29


lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Informacje o nowej aplikacji mobilnej zebraliśmy na tych podstronach,
https://pomoc.fakturownia.pl/134676972-Aktualne-funkcje-i-ekrany-aplikacji-mobilnej-Fakturownia-2023
https://fakturownia.pl/aplikacja-mobilna
jeżeli mogą się Państwo odnieść do konkretnych ekranów, co moglibyśmy w nich poprawić - będziemy bardzo wdzięczni za sugestię.
W kontekście problemu z wysyłką maila klienta, to sprawdzamy Państwa zgłoszenie.

Dziękuję za kontakt,

Pozdrawiam,
Łukasz

2023-04-14 15:32


Dodaj komentarz