Witam,
Piszę tutaj ponieważ od 2 tygodni nie dostałem odpowiedzi na moje prywatne zgłoszenie mailowe, pomimo że się przypominałem. To nie pierwszy raz kiedy Wasz helpdesk nie odpowiada w ogóle na moje zgłoszenia.
Zgłosiłem następującą sprawę:
W raporcie zestawienie ilości i wartości produktów wg cen zakupu na dok. magazynowych system wyświetla czasami ujemnie wartości produktów, dla takich produktów których stan magazynowy >1 - czyli dla produktu jest przypisywana ujemna wartość.
Odpisaliście mi, że:
Witam, ujemne stany magazynowe pojawiają się gdy zezwalamy na wystawianie faktury Sprzedażowych i dokumentów magazynowych WZ do tych faktur, dla produktów których w momencie wystawienia nie mamy na stanie magazynowym.
Możliwość ograniczenia tego typu sprzedaży znajduje się w zakładce Ustawienia> Ustawienia konta> Konfiguracja> Produkty> Nie pozwalaj wystawiać faktur na produkty, których nie ma w magazynach lub Nie pozwalaj wystawiać dokumentów magazynowych (wydań) dla produktów, których nie ma w magazynach.
Ale to nie rozwiązuje problemu - bo nie chodzi o ujemne ILOŚCI produktów, a o ujemne WARTOŚCI produktów. Jak produkt ze stanem magazynowym 1 może mieć ujemną wartość? To ewidentny bug
Ujemne wartośći produktów błąd Rozwiązane
anonim
2017-11-24 10:48
Odpowiedź główna
Witam, proszę o podanie tematu zgłoszenia lub adresu e-mail, z którego zgłoszenie było wysyłane, na które nie otrzymał Pan odpowiedzi. Zajmiemy się sprawą.
Z kolei odnośnie odpowiedzi, którą Pan otrzymał to został opisany najczęstszy i ogólny przypadek stanów ujemnych.
Po doprecyzowaniu pytania, poproszę jeszcze o podanie konkretnych ram czasowych raportu, wskazanie produktu z ujemną wartością oraz udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej, w celu sprawdzenia problemu.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
Z kolei odnośnie odpowiedzi, którą Pan otrzymał to został opisany najczęstszy i ogólny przypadek stanów ujemnych.
Po doprecyzowaniu pytania, poproszę jeszcze o podanie konkretnych ram czasowych raportu, wskazanie produktu z ujemną wartością oraz udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej, w celu sprawdzenia problemu.
Pozdrawiam,
Piotr
2017-11-24 15:45
Piotr Słomian
2017-12-08 11:12
piotr.wajs
Pozdrawiam,
Piotr
2017-12-08 12:24