0 głosów

Ujemne wartośći produktów błąd Rozwiązane

Witam,

Piszę tutaj ponieważ od 2 tygodni nie dostałem odpowiedzi na moje prywatne zgłoszenie mailowe, pomimo że się przypominałem. To nie pierwszy raz kiedy Wasz helpdesk nie odpowiada w ogóle na moje zgłoszenia.

Zgłosiłem następującą sprawę:

W raporcie zestawienie ilości i wartości produktów wg cen zakupu na dok. magazynowych system wyświetla czasami ujemnie wartości produktów, dla takich produktów których stan magazynowy >1 - czyli dla produktu jest przypisywana ujemna wartość.

Odpisaliście mi, że:
Witam, ujemne stany magazynowe pojawiają się gdy zezwalamy na wystawianie faktury Sprzedażowych i dokumentów magazynowych WZ do tych faktur, dla produktów których w momencie wystawienia nie mamy na stanie magazynowym.
Możliwość ograniczenia tego typu sprzedaży znajduje się w zakładce Ustawienia> Ustawienia konta> Konfiguracja> Produkty> Nie pozwalaj wystawiać faktur na produkty, których nie ma w magazynach lub Nie pozwalaj wystawiać dokumentów magazynowych (wydań) dla produktów, których nie ma w magazynach.

Ale to nie rozwiązuje problemu - bo nie chodzi o ujemne ILOŚCI produktów, a o ujemne WARTOŚCI produktów. Jak produkt ze stanem magazynowym 1 może mieć ujemną wartość? To ewidentny bug

anonim 2017-11-24 10:48
Odpowiedź główna

Witam, proszę o podanie tematu zgłoszenia lub adresu e-mail, z którego zgłoszenie było wysyłane, na które nie otrzymał Pan odpowiedzi. Zajmiemy się sprawą.
Z kolei odnośnie odpowiedzi, którą Pan otrzymał to został opisany najczęstszy i ogólny przypadek stanów ujemnych.
Po doprecyzowaniu pytania, poproszę jeszcze o podanie konkretnych ram czasowych raportu, wskazanie produktu z ujemną wartością oraz udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej, w celu sprawdzenia problemu.
Pozdrawiam,
Piotr

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Witam, proszę o podanie tematu zgłoszenia lub adresu e-mail, z którego zgłoszenie było wysyłane, na które nie otrzymał Pan odpowiedzi. Zajmiemy się sprawą.
Z kolei odnośnie odpowiedzi, którą Pan otrzymał to został opisany najczęstszy i ogólny przypadek stanów ujemnych.
Po doprecyzowaniu pytania, poproszę jeszcze o podanie konkretnych ram czasowych raportu, wskazanie produktu z ujemną wartością oraz udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej, w celu sprawdzenia problemu.
Pozdrawiam,
Piotr

2017-11-24 15:45


Avatar sugester medium
Piotr Słomian
Odp na pytania przesłałem przed chwilą w mailu, proszę o szybką odpowiedź

2017-12-08 11:12


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry, dziękuję za informację. Odszukam korespondencję i przeanalizuje wybrany raport.
Pozdrawiam,
Piotr

2017-12-08 12:24


Dodaj komentarz