piszecie, że planujecie ale zero konkretów ... dziś, jutro, za miesiąc, za rok czy za 10 lat ?
CRM - kiedy ? sugestia Rozwiązane
anonim
2012-07-23 19:35
Odpowiedź główna
Stworzyliśmy CMR, który jest gotowy do użycia z tym, że jest to oddzielny produkt. Informację o produkcie można znaleźć tutaj: http://sugester.pl/crm
W systemie jest możliwość zsynchronizowanie bazy klientów z bazą klientów Fakturowni.
Zapraszamy do testowania.
Głosów 4:
+ 4
anonim
Komentarze
ada
2012-08-07 00:53
marcin
2012-08-09 16:46
ortomed
2014-06-21 19:33
arrod
2015-11-16 12:02
piotr.wajs
W systemie jest możliwość zsynchronizowanie bazy klientów z bazą klientów Fakturowni.
Zapraszamy do testowania.
2015-11-18 15:37
anonim
2016-04-12 17:01
piotr.wajs
Fakturownia rozwija się cały czas, w zakładce Pomoc znajdzie Pan rubrykę z nowymi rzeczami wchodzącymi każdego tygodnia: http://pomoc.fakturownia.pl/.
Jednak decyzja, którą Pan podejmie należy do Pana.
2016-04-13 08:56
anonim
U Was trzyma mnie jedna funkcjonalność, która i tak nie działa super, ale być może zamiast prosić się Was o jakiś rozwój to prościej będzie poprosić konkurencje o dodanie tej funkcjonalności.
I proszę się tak nie denerwować, po prostu ludzie proszą o np. CRM od dłuższego czasu a Wy im dajecie osobne narzędzie dodatkowo płatne... po co? Mogliście od razu napisać żeby szukali nowego rozwiązania bo czegoś takiego nie będzie w fakturowni.
2016-04-13 11:16
mkozicka
Zapoznałam się z Pana pomysłem i pełna korespondencją, jednak muszę podtrzymać zdanie Piotra. CRM nie jest standardem w przypadku aplikacji do faktur. Wielu klientów odpowiedziałoby w zupełnej kontrze do Pana argumentów: po co mi CRM, skoro chcę tylko wystawiać faktury? Nie będę za to płacił/a! (Proszę mi wierzyć, nawet bez zmiany cennika pojawiłyby się takie głosy). Sugester, który polecił Piotr wyszedł spod naszych skrzydeł, powstał właśnie po to, aby obsługiwać klientów Fakturowni. Korzystamy z niego na co dzień i to dzięki tej integracji piszę teraz do Pana oraz zostałąm powiadomiona o dodaniu Pańskiej sugestii. Z tego co widzę w cenniku iFirmy, moduł CRMowy plus wersja standard Fakturowni 'wychodzi' taniej miesięcznie niż używanie konkurencji, jednak nie zniechęcam, wybór należy do Pana. Może Pan migrować bez przeszkód do konkurencji, jeśli lepiej sprawdzi się w Pana biznesie. Wierzę w to i wiele głosów klientów każdego dnia o tym świadczy, że idziemy jednak w dobrym kierunku.
Pozdrawiam!
2016-04-13 11:33
anonim
Ifirma to przykład, wfirma też to ma i parę innych również, chcecie na tym dodatkowo zarobić to dajcie większy plan, albo jako dodatkowo płatną funkcję którą można włączyć lub wyłączyć ale niech to będzie spójne w jednym portalu!
W jakim kierunku Państwo zmierzacie? Jestem Waszym klientem odwiedzam dość często to forum sugestii i jakoś nie widzę rozwoju i tego co klienci naprawdę chcą i proszą...
Jeśli chcecie być prostym programem do wystawiania faktur to tutaj kokurencja Was bije na głowę bo spełnia to w 100% i jest jeszcze za free bez jakiegoś limitu faktur. Więc dla prostych faktur nie spełniacie oczekiwań dla bardziej rozbudowanych też już (bo kiedyś tak) nie i tyle.
Nie zrozumcie mnie źle, chcę korzystać z Waszych usług bo nie widzi mi się przenoszenie do nowych i to w środku roku, zobaczę co się wydarzy do końca roku. Nie będę polecał innym tylko szczerze powiem, że z mojego punktu widzenia przez ten czas jaki jestem niewiele się rozwineliście w przypadku konkurencji, a skąd wiem tyle o konkurencji? Bo wcześniej z niej korzystałem mam tam wciąż konto i czasem muszę się zalogować żeby sprawdzić pewne rzeczy dane i faktury i z każdym logowaniem widzę tam postęp.
Przepraszam za chaotyczną odpowiedź, po prostu nie lubię i nie mam czasu na takie dyskusje ale od dłuższego czasu mnie to męczy więc chciałem się podzielić swoją "sugestią" to co Państwo z nią zrobicie to już Wasza sprawa.
Pozdrawiam i życzę sukcesów.
2016-04-13 12:06
mkozicka
Rynek programów do fakturowania jest duży i jest w czym wybierać. Klienci, którzy wybierają Fakturownię lub zostają z nami chwalą sobie prostotę, cenę oraz indywidualne podejście. Nie sprostamy jednak wszystkim i z tym też się liczymy - nie zrobimy konkurencji do Sugestera, choć sekcja Klienci w najbliższym czasie rozbuduje się, jednak nie będzie to docelowo panel zarządzający, który zstąpi CRM. Przy ponad 150 tysiącach klientów, od których codziennie dostajemy około setki wiadomości i na każdą odpowiadamy, trudno jest sprostać wszystkim oczekiwaniom. Konkurencja, którą Pan wymienia oferuje kompleksowe programy do obsługi firm - to nie jest nasz model.
Pozdrawiam!
2016-04-13 12:30
Boc
2016-04-13 14:21
anonim
Konkurencja którą wymieniam nie oferuje kompleksowych rzeczy, tylko też proste programy do fakturowania i to za darmo, a jak ktoś chce więcej to zapłaci i ma. Proszę więc nie odwracać kota ogonem, przedstawiłem moje zdanie i mój pogląd, czyli inni się rozwijają a tutaj cichosza... i najbardziej boli to forum sugestii, prośby są niespełniane... sam już sprawę olewam na tym forum i powoli piszę do innych czy dodadzą pewne rzeczy, jedna taka firma odpisała mi że nie mają w tej chwili w planach po czym po 3 miesiącach to dodali... ehh po co ja się irytuje ;) Jeśli nie będziecie słuchać klientów i naprawdę nie mówię o sobie tylko ogólnie to prędzej czy później to odczujecie.
2016-04-13 15:37
mkozicka
Nie mam zastrzeżeń do realizacji zadań i sugestii przez zespół. Przykro mi, że Pańskie (oraz osób, za które zabrał Pan głos) żądanie nie zostanie spełnione - pozostajemy przy rozwiązaniu Sugester oraz zamierzamy (co podkreśliłam wcześniej) rozwijać zarówno zakładkę Klienci jak i Produkty, co pozwoli na więcej manipulacji w samej Fakturowni. Poniżej załączam statystyki naszych realizacji z tego forum. Przykro czytać takie słowa, ale musimy kierować się ogólnym (większościowym) zapotrzebowaniem. Sugestia nie jest jednoznaczna z przyjęciem przez nas zlecenia na wykonanie danej funkcji - przy takiej ilości zgłoszeń, niektóre, jak i w tym przypadku się stało - nie zostaną przez nas zrealizowane lub zostaną wdrożone w innej formie. Nie pozostawiamy Państwa bez dostępnej alternatywy.
Pozdrawiam!
2016-04-13 15:55
anonim
Jeśli chodzi o statystyki to o tym pisałem wyżej, Wy liczycie "Rozwiązane" też jako odpowiedź. Dla mnie i pewnie dla wielu osób "Rozwiązane" znaczy że ukończone, problem rozwiązany, zaimplementowane. Więc nie wiem skąd u Pani takie statystki, ale u mnie wygląda to tak jak w załączniku i tak naprawdę w tych "rozwiązanych" może z 10% będzie naprawdę rozwiązana.
Ciekawie też wygląda zakładka Zaakceptowane, która ma w sobie sugestie mające po 3 lata...
2016-04-13 16:13
mkozicka
2016-04-13 16:24
anonim
Pozdrawiam
2016-04-13 16:27