Wprowadziliście odgórnie mechanizm automatycznego rozliczania faktury i wystawianego do tej faktury KP nie dając możliwości wyłączenia tego mechanizmu. W mojej firmie automatyczne rozliczanie się nie sprawdza, a wręcz dezorganizuje pracę. Do tej pory sekretariat wystawiał dokumenty KP, ale ich nie rozliczał. Na koniec dnia rozliczali się z kasy, a KP były łączone z fakturami w dziale rozliczeń i windykacji. Idealnie byłoby gdyby istniały równolegle dwa rodzaje KP - rozliczane i nie rozliczane automatycznie. Wówczas dział rozliczeń i windykacji wprowadzając wyciągi bankowe mógłby z nich korzystać, przy jednoczesnym nie rozliczaniu KP przez sekretariat. Oczywiście samo wyłączenie funkcji automatu dla wszystkich KP też ratuje sytuację, bo wracamy do poprzedniego stanu. W każdym bądź razie to co zrobiliście teraz na wniosek pewnej, bliżej nieokreślonej grupy klientów utrudniło prace mi, a przypuszczam, że też innym Waszym klientom postawionym przed faktem dokonanym...
automatyczne płatności sugestia Rozwiązane
anonim
2017-11-13 13:50
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Bardzo proszę o informację, czy opisany przez Pana problem dotyczy sytuacji gdy połączona z dok. KP faktura VAT zmienia status na Opłacona, czy może sytuacji, że gdy wystawia się dok. KP, to od razu ma on status Opłacony?
Jednocześnie dodam, że przedmiotowa opcja została implementowana do systemu w wyniku wciąż powtarzających się zgłoszeń od użytkowników programu Fakturownia.
Pozdrawiam,
Głosów 1:
+ 1
anonim
Komentarze
michalb
dziękuję za wiadomość.
Bardzo proszę o informację, czy opisany przez Pana problem dotyczy sytuacji gdy połączona z dok. KP faktura VAT zmienia status na Opłacona, czy może sytuacji, że gdy wystawia się dok. KP, to od razu ma on status Opłacony?
Jednocześnie dodam, że przedmiotowa opcja została implementowana do systemu w wyniku wciąż powtarzających się zgłoszeń od użytkowników programu Fakturownia.
Pozdrawiam,
2017-11-15 16:06