Witam. Mam pytanie dlaczego wysyłane faktury bezpośrednio z programu trafiają klientom na ich skrzynki do SPAM
Nie wszystkie lecz zdarza się to często. U różnych odbiorców. Przez to są opóźnienia z płatnościami bo klienci nie sprawdzają SPAMU. Jest możliwość aby coś z tym zrobić?
Wysyłane faktury trafiają do SPAM pytanie Nowe
anonim
2023-01-20 09:01
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
za przenoszenie korespondencji do spamu są odpowiedzialne filtry antyspamowe skrzynek pocztowych kontrahentów.
Rozwiązaniem jest oznaczenie wiadomości w poczcie, że nie jest spamem. Kolejne faktury będą trafiać do folderu inbox.
Trwałym rozwiązaniem jest ustawienie wysyłki poprzez własny serwer pocztowy.
Przesyłam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/992041-Wysylka-wiadomosci-e-mail-poprzez-wlasny-serwer
Pozdrawiam,
Łukasz
Komentarze
lukaszs
za przenoszenie korespondencji do spamu są odpowiedzialne filtry antyspamowe skrzynek pocztowych kontrahentów.
Rozwiązaniem jest oznaczenie wiadomości w poczcie, że nie jest spamem. Kolejne faktury będą trafiać do folderu inbox.
Trwałym rozwiązaniem jest ustawienie wysyłki poprzez własny serwer pocztowy.
Przesyłam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/992041-Wysylka-wiadomosci-e-mail-poprzez-wlasny-serwer
Pozdrawiam,
Łukasz
2023-01-20 11:49